بهترین منابع کنکور 1401 برای دروس عمومی

بهترین منابع کنکور دروس عمومی

استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسری می باشد که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین منابع و کتاب تست های کنکور برای دروس عمومی ( ادبیات فارسی ، عربی ، دین و زندگی و زبان انگلیسی ) بپردازیم. کتاب ها و منابع کنکور معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد. در ادامه به بررسی بهترین کتاب تست های دروس عمومی کنکور برای رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم را به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتوانند از مناسب ترین کتاب های کمک آموزشی استفاده کنند.

اما فراموش نکنید، قبل از هر منبع درسی و کتاب تست، شما به یک ابزار احتیاج دارید تا بتوانید به بهترین شکل، یعنی با کیفیت و سرعت بالای مطالعاتی، با انگیزه ای بیشتر از قبل، و به سبک رتبه های برتر به مطالعه بپردازید. کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته این امکان رو برای شما فراهم می کنه تا در مدت زمان کوتاهی، کیفیت و سرعت مطالعاتی خودتون رو دو برابر کنید و بتوانید از این منابع، بیشترین استفاده و بازدهی را داشته باشید.

منابع معرفی شده برای داوطلبان کنکور 1401 قابل استفاده می باشد.


مشاوره تحصیلی خصوصی
جهت ثبت نام در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی، عدد 66 رو به 3000909030 بفرست!!

بهترین منابع کنکور 1401 دروس عمومی | بهترین کتاب تست ادبیات کنکور 1401

در درس ادبیات فارسی مهم ترین منبع درسی که حتما باید خوانده شود، کتاب درسی ادبیات است. پس از مطالعه دقیق متن کتاب درسی، دانش آموزان برای افزایش مهارت خود در هر مبحث، می توانند از کتاب های موضوعی متناسب با همان مبحث استفاده کنند. در این زمینه منبع پیشنهادی ما استفاده از کتاب های ادبیات موضوعی نشر الگو است که همگی تالیف علیرضا عبدالمحمدی بوده و با هم به بررسی آن ها می پردازیم.

- کتاب آرایه های ادبی نشر الگو : این کتاب برای دانش آموزان تمام رشته ها (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) قابل استفاده می باشد. تک تک آرایه های ادبی به همراه مثال های متعدد از کتاب های نظام جدید در این کتاب تدریس شده است. قسمت تست های این کتاب شامل تست‌ های آرایه به آرایه و تست‌های کلّی و ترکیبی تیپ‌ بندی‌ شده با متدهای ورود به تست می باشد. کتاب آرایه های ادبی نشر الگو حاوی پاسخنامه بوده و در انتهای خود شامل ضمیمه قالب‌ های شعری و ضمیمه آرایه‌ های اختصاصی رشته انسانی می باشد.

- کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو : این کتاب برای دانش آموزان تمام رشته ها (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) و دانش آموزان کنکوری و پایه قابل استفاده می باشد. تمام دوازده مبحث دستوری کتاب‌ های نظام جدید در این کتاب به طور کامل تدریس شده است و با مثال‌ ها و تمرین‌ های متعدّد و متنوّع از کتاب‌ های نظام جدید همراه شده است تا بتواند در میان بهترین منابع ادبیات کنکور 1401 قرار بگیرد و به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک کند. کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو شامل تست‌ های طبقه‌ بندی شده براساس موضوع و سطح دشواری و پاسخنامه کاملا تشریحی می باشد.

- کتاب قرابت معنایی نشر الگو : مبحث قرابت معنایی بدون شک مهم ترین بخش ادبیات فارسی است که بیشترین تست های ادبیات کنکور هم از این بخش طرح می شود. پس در انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی این مبحث باید خیلی دقت شود. کتاب قرابت معنایی نشر الگو مفاهیم و ابیات معادل فارسی دهم، یازدهم، دوازدهم و مفاهیم کلی قرابت معنایی را پوشش می دهد، به نحوه صحیح خواندن ابیات می پردازد و درک ادبی دانش آموزان را نیز افزایش می دهد. این کتاب مفاهیم پرتکرار ادبیات و مفاهیم کتاب‌ های درسی را به همراه ابیات و عبارات معادل آن‌ ها توضیح می دهد و مجموعه آیات، احادیث و عبارات عربی کتاب‌ های درسی را نیز دربرگرفته است. این کتاب شامل 148 آزمون تستی، تست های چهارگزینه‌ای درس به درس و پاسخنامه کاملا تشریحی برای همه تست ها می باشد.

مباحث آرایه های ادبی و قرابت معنایی کاملا مهارتی بوده و شما برای مسلط شدن بر این مباحث نیاز به تمرین فراوان دارید. بنابراین از ابتدای سال، هر شب 10 تست از این دو بحث مهم بزنید تا به میزان تسلط کافی بر مفهوم و تست های این مباحث دست پیدا کنید. و اگه دوست دارید بدونید رتبه های برتر کنکور چطور ادبیات می خونده اند، مقاله روش مطالعه ادبیات رو مطالعه کنید.

- کتاب لغت و املا نشر الگو : این کتاب هم برای دانش آموزان تمام رشته ها (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) قابل استفاده می باشد و لغت و املای تمام دروس دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. در این کتاب به مواردی مانند تکنیک قرینه‌ یابی، تبیین تفاوت املا و رسم‌ الخط و تشابهات املایی و معنایی پرداخته شده است. کتاب لغت و املای نشر الگو حاوی صد بیت املایی خارج کتاب و صد متن املایی خارج کتاب می باشد و قسمت تست های آن شامل تست‌ های درس به درس لغت و املا، تست کلی کتاب به کتاب و تست کلی املا با شش تیپ مختلف و توضیح نحوه برخورد با هر تیپ می باشد. ضمنا این کتاب نیز پاسخنامه تشریحی دارد.

بهترین منابع کنکور 99

علاوه بر کتاب هایی که بررسی کردیم، کتاب های ادبیات موضوعی گاج هم جزء بهترین منابع ادبیات کنکور محسوب می شوند.

- کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج : این کتاب از 4 بخش‌ اصلی تشکیل شده است. بخش نخست کتاب، شامل اصطلاحات ویژه (همچون قافیه، ردیف، موقوف‌ المعانی، استفهام انکاری و...) و قالب‌ های شعر فارسی (مثل مثنوی، رباعی و...) همراه با رسم شکل هندسی می باشد. بخش دوم به بررسی نام آرایه‌ های حوزه بیان و بدیع (لفظی و معنوی) در قالب جدول ارائه شده و توضیح کامل هر آرایه‌ ادبی همراه با تعداد زیادی مثال از کتاب‌ های فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین ابیات معروف خارج از کتاب‌ های درسی پرداخته است. بخش سوم کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج شامل مفهوم تمام کنایه‌ های به‌ کار رفته در کتاب‌ های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم (به صورت جداگانه) می باشد. بخش چهارم کتاب نیز دربردارنده‌ 300 تست کنکوری (1397 - 1384) بوده که با 5 الگو همراه با پاسخ تشریحی بیان شده است. مؤلف این کتاب فرشته صابریان است که با افزودن آرایه‌ هایی مانند لف‌ و نشر و ترصیع و... که ویژه‌ رشته انسانی می باشد، آن را برای داوطلبان تمامی رشته‌ ها قابل‌ استفاده کرده است.

- کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج :  این کتاب جامع، سه بخش را دربر می‌ گیرد. همان طور که می‌ دانید یکی از مشکلات دانش‌ آموزان و داوطلبان کنکور در پاسخگویی به تست های قرابت معنایی ، ضعف روخوانی آن ها است. قسمت نخست این کتاب به ضعف روخوانی داوطلبان کنکور پرداخته است. در این بخش ابتدا شما با چگونگی خوانش درست ابیات و سپس با تلفظ و کاربرد معنای صحیح واژه‌ ها در شعر آشنا می‌ شوید. در قسمت دوم کتاب، مفاهیم پرتکرار کنکور سراسری شامل: ادبیات غنایی-عاشقانه، غنایی-عارفانه و تعلیمی-حکمی همراه با توضیح مفهوم، مثال هایی از شاعران و نمونه تست های کنکور سراسری همراه با پاسخنامه تشریحی آمده است. قسمت سوم کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی به بررسی ابیات و عبارات کتاب های فارسی نظام جدید ( فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم ) به‌صورت درس به درس می‌ پردازد.

کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته

- کتاب واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج : مباحث در این کتاب به صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. قسمت اول کتاب واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج شامل تمامی معانی واژگان مهم فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم و واکاوی آن‌ ها از نظر املایی است. قسمت دوم کتاب به بایدها و نبایدهای املایی، واژگان املایی (شامل واژگانی که اهمیت املایی دارند و به صورت گروه کلمات نوشته شده‌ اند) و واژگان هم آوا و مشابه پرداخته است. در قسمت سوم با مباحث واژگان موضوعی، روابط معنایی واژگان (روابط ترادف، تضاد، تضمن و تناسب و واژگان هم‌ خانواده در جدول) و واژگان تصویری آشنا می شوید. هم چنین در قسمت چهارم، فهرست واژگان انتهای هر سه کتاب دهم، یازدهم و دوازدهم به‌ صورت الفبایی آمده تا دانش آموز بتواند در کمترین زمان ممکن به واژه مورد نظر خود رجوع کند. تست های تالیفی و کنکور واژگان و املا در قسمت های اول و دوم کتاب آورده شده اند تا این کتاب را به یکی از بهترین منابع ادبیات کنکور تبدیل کنند.

بهترین منابع کنکور 99

بهترین منابع دروس عمومی | بهترین کتاب تست عربی کنکور 1401

در درس عربی کنکور ، کتاب عربی جامع کنکور گاج نقره ای ( سری میکرو طبقه بندی ) بهترین منبع عربی کنکور 1401 می باشد. این کتاب تالیف خدیجه علی پور، با نظارت سید هادی هاشمی می باشد. مباحث در این کتاب به‌ صورت پایه به پایه و درس به درس ( و نه موضوع به موضوع ) چیده شده است. درسنامه کتاب عربی جامع گاج شامل نکات آموزشی و مثال های کاربردی می باشد. علاوه بر این، واژگان و اصلاحات جدید، واژه‌های مترادف و متضاد، کلمات مشابه و جمع‌ های مکسر نیز در این کتاب ارائه شده‌ اند.

در هر مبحث، از سطر به سطر کتاب درسی عربی و حتی پاورقی‌ ها و مثال‌ ها، از سوالات تستی تألیفی و تست های کنکور سراسری داخل و خارج از کشور استفاده شده است. در پاسخنامه تشریحی این کتاب نیز، علت غلط بودن سایر گزینه‌ ها به‌ صورت تشریحی بیان شده است تا به رفع اشکال و تسلط دانش آموزان بر هر مبحث کمک کند. این کتاب که از بهترین منابع دروس عمومی به شمار می رود ویژه‌ رشته‌ های تجربی و ریاضی بوده و شامل نکات درس عربی در پایه‌ های دهم، یازدهم و دوازدهم است که جامع‌ ترین سوالات تستی و مباحث آموزشی کنکور را مطرح می‌ کند.

بیشتر بخوانید: روش مطالعه عربی رتبه های برتر

بهترین منابع کنکور 99

بهترین منابع دروس عمومی | بهترین کتاب تست دین و زندگی کنکور

کتاب جامع دین و زندگی انتشارات سفیر خرد در حال حاضر یکی از بهترین منابع دین و زندگی کنکور می باشد که داوطلبان کنکور 1401 می توانند از آن بهره ببرند. این کتاب تالیف مسلم بهمن آبادی است که قبلا مولف کتاب دین و زندگی نشر الگو بوده و در این کتاب با تاکید فراوان بر آیات و رابطه آیات و متن کتاب درسی، تمام جزئیات کتاب درسی را پوشش داده است. درسنامه کتاب جامع دین و زندگی سفیر خرد بسیار کامل، دقیق، دارای نظم و دسته بندی شده می باشد. با توجه به مفهومی شدن تست های دین و زندگی کنکور سراسری سال های اخیر، این کتاب بهترین و کامل ترین منبع دین و زندگی کنکور 1401 بوده و دارای تست های خط به خط و مفهومی تالیفی و تست های کنکور سراسری می باشد. هم چنین برای افزایش درس دین و زندگی در کنکور پیشنهاد می کنیم مقاله روش مطالعه دین و زندگی کنکور را مطالعه کنید.

دوره مجازی مدیریت آزمون

بهترین منابع کنکور 99

بیشتر بخوانید: روش مطالعه شیمی رتبه های برتر

بهترین منابع دروس عمومی | بهترین کتاب تست زبان کنکور 1401

بهترین منبع زبان انگلیسی کنکور 1401 ، کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران، تالیف شهاب اناری می باشد. این کتاب مطالب سال های دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل پوشش می دهد و هم چنین نکات مهم زبان انگلیسی سال‌ های هفتم تا یازدهم را دربر می گیرد و تمامی آنچه برای زبان انگلیسی کنکور نیاز دارید، به صورت یکجا در این کتاب ارائه شده است. درسنامه های کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران بسیار کاربردی بوده و هر درس آن شامل گرامر، تست های گرامر همراه با پاسخ تشریحی، آموزش واژگان، تست های واژگان همراه با پاسخ تشریحی و آموزش تکنیک‌ های درک مطلب می باشد. تکنیک‌ های برخورد با متون درک مطلب و کلوز تست به صورت تفکیکی در فصل‌ های مختلف کتاب آموزش داده شده و کتاب شامل متن های تمرینی فراوانی برای یادگیری بهتر این تکنیک هاست. هم چنین شما می توانید با خرید این کتاب، واژه نامه جیبی هوشمند کنکور را به صورت هدیه همراه کتاب اصلی دریافت کنید.

بهترین منابع کنکور 99

بیشتر بخوانید: روش مطالعه زبان رتبه های برتر

علاوه بر کتاب زبان جامع مبتکران که درباره آن صحبت کردیم، ما مطالعه کتاب تست انگلیسی جامع خیلی سبز را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. این کتاب که مولف آن رضا کیاسالار می باشد، شامل درسنامه های جامع و کاربردی و تست های متنوع همراه با پاسخنامه تشریحی است. کتاب تست انگلیسی خیلی سبز مطالب و مفاهیم پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را در بخش های گرامر و واژگان پوشش می دهد و شامل متن های تمرینی درک مطلب و کلوز تست می باشد که شما می توانید از آن ها بهره ببرید.

اکنون که بهترین منابع دروس عمومی کنکور آشنا شدید، می توانید بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ ( دروس اختصاصی ) را نیز بررسی و انتخاب کنید.

بهترین منابع کنکور 99


برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا
( مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری ) با شماره 22677917-021 تماس بگیرید
یا عدد 66 را به سامانه 3000909030 ارسال کنید.

نظرات کاربران
حسین

سلام
من سطحم تو زبان انگلیسی پایینه بنظرتون مبتکران خوبه یا میکروطلایی جامع

8 3

مدیر سيستم

سلام حسین عزیز
کتاب زبان مبتکران درسنامه ها و تست های بهتر و قوی تری داره.
پیشنهاد می کنم از این کتاب استفاده کنی. فقط باید به طور مداوم هر شب زبان بخونی.
مقاله روش مطالعه زبان انگلیسی ما رو که در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا تهیه شده مطالعه کن. (مقالات --> دسته بندی روش مطالعه)
موفق باشی

1 1

هستی

سلام کتاب ادبیات موضوعی واسه کنکور زبان خوبه یا نشر الگو من هیچی از ادبیات نمیدونم میخوام که یاد بگیرم کلا میخوام ادبیاتمو حداقل ۸۰ بزنم نشر الگو خوبه یا میکرو طلایی

2 2

مدیر سيستم

سلام هستی عزیز
پیشنهاد ما استفاده از کتاب های موضوعی نشرالگو هست.
البته باید به طور مداوم هرشب ازش تست بزنی.
موفق باشی

1 2

ریحانه

من کتاب های هامون سبطی رو دارم
سطح و کیفیت نشر الگو بالاتره ؟

2 1

مدیر سيستم

سلام ریحانه جان
تفاوت سطح زیادی ندارند. ولی اگه تست های هامون سبطی رو تمام کردی، حتما از نشرالگو استفاده کن.
موفق باشی

0 1

.....

چه منبعی از لحاظ تست برای دستور زبان مناسب هست ؟
چون دستور زبان ام ضعیف هست .

چه منبعی از لحاظ تست برای آرایه های ادبی مناسب هست ؟
در آرایه های ادبی متوسط هستم .


و آیا کتاب لقمه طلایی مهروماه برای دستور زبان و آرایه های ادبی مناسب هست ؟

1 1

مدیر سيستم

سلام دوست عزیز
برای کتاب تست ادبیات کتاب های موضوعی نشرالگو رو پیشنهاد می کنیم.
موفق باشی

0 1

جواد

سلام به تیم قدرتمند بارسا
یک سوال داشتم
کسی مثل من که یه مدتی کلاس زبان رفتم و دیگه خیلی ازش گذشته و الان خیلی مشکل دارم و به یه کتاب خیلی جامع از هر لحاظ چه تست و درسنامه نیاز دارم
چه کتابی پیشنهاد میکنید ؟

1 1

مدیر سيستم

سلام جواد عزیز
پیشنهاد می کنیم از کتاب مبتکران استفاده کنی.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 2

مرتضی باغ‌فر

سلام برای فارسی من با کتاب میکرو بیشتر حال کردم و یاد گرفتم از لحاظ تسن چطوره برای کنکور خویه و به پایه نشرالگو میرسه یا نه ؟!

برای زبان هم مبتکران خوبه یا سیر تا پیاز یا خیلی سبز ؟! بیشتر برام سطح و تعداد تست مهمه کمی هم اموزش

3 1

مدیر سيستم

سلام مرتضی جان
برای ادبیات فارسی کتاب میکرو منبع خوبی هست. سطح نشرالگو کمی بالاتره.
برای بهترین منابع زبان انگلیسی هم از لحاظ سطح به ترتیب مبتکران، خیلی سبز و سیر تا پیاز خوب هستند.
موفق باشی

0 1

yasna

سلام ببخشید کتاب خوب تست برای درس زیست فیزیک شیمی رشته تجربی چی پیشنهاد میکنین

1 1

مدیر سيستم

سلام یسنا جان
منابع دروس اختصاصی کنکور رو در مقاله دیگه ای کامل بررسی کردیم و لینکش در انتهای همین مقاله (قبل از بخش نظرات) موجوده.
موفق باشی

0 1

هستی

سلام ب نظرتون واسه کسی ک نشر الگو رو تموم کرده البته کتاب های مبحثی بعدش خیلی سبز جامع استفاده کنه یا تک پایه های مبتکران؟؟

1 2

مدیر سيستم

سلام هستی جان
کتاب جامع‌ خیلی سبز پیشنهاد میشه.
موفق باشی

0 1

احسان

iq فارسی جامع گاج بعد از تموم کردن کتاب های مبحثی الگو برای ادبیات خوب هست؟

2 3

مدیر سيستم

وقت به خیر احسان عزیز
بله؛ حتی می تونه مکمل کتاب های موضوعی هم باشه.
موفق باشی

2 1

عسل

سلام من یازدهم رشته گرافیک هستم ولی متاسفانه هیچی درزمینه ادبیات بلد نیستم حتی درحد ابتدایی و نمیتونم یک شعریا متن رو باز بینی کنم چ کتابی رو بهم معرفی میکنید ک بتونم یکم خودم رو از پایه قوی کنم

3 2

مدیر سيستم

سلام عسل جان
اگه از نظر خودت در حد ابتدایی هم از این درس سر رشته نداری، بهت توصیه میشه از یه دبیر خوب در کنار مطالعه از روی منابع درست کمک بگیری.
موفق باشی

1 1

مهدی

سلام خیلیییییی ممنونم 😊،بقیه سایت ها مثل شما رک و راست پیشنهاد نمیدادن ،بازم ممنونم .🌹

5 1

مدير سيستم

سلام مهدی جان
باعث افتخار ماست که مخاطبان خوبی مثل شما داریم و خوشحالیم که تیم مشاوره تحصیلی بارسا تونسته بهت کمک کنه.
موفق باشی

2 2

علی

نظرتون درباره کتاب های موضوعی نشردریافت چیه؟

1 1

مدير سيستم

سلام علی جان
کتاب های موضوعی اگه به صورت مستمر مطالعه بشن کمک زیادی به شما می کنند.
موفق باشی

0 1

ن

سلام خسته نباشید
برای دستور زبان فارسی چه کتابی خوبه؟
میخواستم کتاب دکتر سبطی رو بخونم ولی می ترسم نرسم
نشر الگو خوبه؟ از اون جایی که حجمش خیلی کم تره ممکنه برای کنکور کافی نباشه؟

1 1

مدير سيستم

سلام
برای دستور زبان فارسی کتاب نشر الگو موضوعی خیلی به شما کمک می کنه و منبع خوبی برای کنکور محسوب میشه.
موفق باشی

0 1

حسین

دستور آقای سبطی خیلی خوبه و اگه با برنامه بخونی تو یک ماه و نیم کامل تموم میکنی

1 1

کیمیا

سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم ۱ نفر که نظام قدیم باشه و بخواد کنکور نظام جدید بده همون معدل قبلیش اثر داره؟یا باید دوباره امتحان نهایی هارو بده؟

2 0

مدير سيستم

سلام کیمیا جان
خیر؛ احتیاجی به آزمون های دوباره نیست. شما موقع ثبت نام کنکور سراسری مدرک تحصیلی خودت رو تایید می کنی و مشکلی بابت نظام قدیم نداری.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 1

هستی

سلام خیلی ممنون از راهنماییهاتون .
یه سوال داشتم برای من که دهمم برای ادبیات چه کتاب تستی خوبه ؟!
همه میگن خیلی سبز و میکرو فارسی اما به نظرم اینا هیچ کدوم وجه اموزشی نداره و حتی پاسخ نامه های جامعی هم ندارن ☹
حالا به نظر شما من اگه نشر الگو موضوعی رو بگیرم و همراه با کلاس کار کنم می تونه مفید باشه ؟؟

1 1

مدير سيستم

سلام هستی جان
برای معرفی بهترین منابع ادبیات فارسی چون پایه هستی و از سطح تحصیلی شما اطلاعی ندارم، دو روش رو پیشنهاد می کنم:
اگه سطح تحصیلی خوبی داری و از پایه به صورت جدی و کنکوری مطالعه می کنی، کتاب های موضوعی ادبیات به شما‌ کمک می کنند. به دلیل اینکه کتاب های موضوعی ادبیات هر سه پایه رو در بر می گیرند.
اما اگه دانش آموزی هستی که در حال تلاشی کردنی و دروس دهم رو به تسلط نرسیدی و احتیاج به تثبیت بیشتری برای مطالب داری، کتاب های تستی درس به درس کمک بیشتری بهت می کنند. به دلیل اینکه مطالب برای شما کاملا تفهیم میشه و از سال های بعدی می تونی کتاب های موضوعی ادبیات رو بخونی و تستس بزنی.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 0

امیر

بهترین کتاب برای دینی کنکور 1400 چیه ؟

1 1

مدير سيستم

همونطور که تو مقاله هم اشاره شده، کتاب دین و زندگی سفیر خرد منبع خوبی هست.
موفق باشی

2 2

marya

سلام ببخشید ادبیات جدید دقیقا چه فرقی با قدیم داره؟کسی که از قدیم اومده به جدید و کتابای موضوعی الگو رو داشته،بندازه دور؟ مثلا ارایه و زبان فارسیشو نگه داره و دیگه جدیدشو نخره؟ یا همه رو باید جدید بخره؟

2 0

مدير سيستم

سلام ماریا جان
آرایه ها مشترک هستند. اما بقیه موارد و موضوعی ها متفاوت هستند.
موفق باشی

1 1

بیتا

سلام، واسه زبان انگلیسی مبتکران خوبه یا میکروطلایی گاج

3 0

مدير سيستم

سلام بیتا جان
کتاب مبتکران منبع بهتری برای زبان انگلیسی کنکور هست.
موفق باشی

4 1

نرگس

من از هر دوش استفاده کردم هر دوشون خوبن و میکرو طلایی بهتره

0 1

زهرا

سلام.کتاب قرابت معنایی نشر دریافت بهتره یا نشر الگو?

2 2

مدير سيستم

سلام زهرا جان
با تفاوت اندک، نشر الگو منبع بهتری برای قرابت معنایی هست.
موفق باشی

2 1

مهرشاد

سلام .من که کاردانش خوندم و مدرک کاردانی دارم میخام کنکور تجربی بدم و رتبه ی زیر ۵۰۰ بیارم فقط و فقط دندون پزشکی در دانشگاه های تهران مد نظرم هست
آیا تاثیر معدل برای من موثر هست ؟
اگه موثر هست من چیکار کنم ؟ممنون

2 2

مدير سيستم

سلام مهرشاد جان
خدا قوت
تاثیر معدل مثبت هست و برای شما لحاظ نمیشه و چون مدرک کاردانی رو داری، امکان شرکت تو کنکور تجربی برای شما‌ هست.
برات بهترین ها رو آرزو داریم

0 0

فاطی

سلام
کتاب سیرتا پیاز برا دهم خوبه؟؟

4 1

مدير سيستم

سلام
برای چه درسی!!؟؟

0 0

نگین

سلاااام و خدا قوت
می خواستم تشکر کنم ازتون بابت معرفی بهترین منابع

3 0

مدير سيستم

سلام نگین عزیز
ممنون از نظر خوبت و اینکه ما رو همراهی می کنه.
باعث افتخار ماست که مخاطبان خوبی مثل شما داریم.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 1

فاطمه

سلام من میخام کنکور ادبیات بدم چ کتاب هایی رو باید بخونم ک مربوط ب رشته ادبیات باشه

6 3

مدير سيستم

سلام فاطمه جان
منظورت رو از کنکور ادبیات متوجه نشدم. اگه منظورت رشته ادبیات هست، شما منابعی رو که برای درس ادبیات معرفی کردیم مطالعه می کنی و بعد از اعلام نتایج کنکور، برای دانشگاه رشته ادبیات رو انتخاب می کنی.
موفق باشی

0 0

مائده

سلام وقت بخیر
برا ادبیات نشرالگو بهتر هست یا خیلی سبز هفت خوان؟

7 1

مدير سيستم

سلام مائده عزیز
کتاب های موضوعی ادبیات نشر الگو کمک بیشتری به شما می کنند.
موفق باشی

2 1

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.