آزمون عملی تربیت بدنی 98

آزمون عملی تربیت بدنی 98

اطلاعیه سازمان ‌سنجش آموزش ‌کشور درخصوص نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ های‌ تحصیلی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398

بدین‌‌ وسیله‌ نظر متقاضیان تحصیل در رشته‌‌ های تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، آموزش تربیت بدنی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان و علوم ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال 1398 را به‌ نکات زیر معطوف‌ می‌ دارد:

1- پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال 1398 به صورت متمرکز خواهد بود و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته های متمرکز در شهریور اعلام می گردد.

2- آزمون عملی تربیت بدنی منحصراً از داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که‌ در جلسه آزمون روزهای پنجشنبه مورخ 98/04/13 و جمعه مورخ 98/04/14 حاضر بوده­ اند و (از تاریخ 98/04/09 لغایت 98/04/18) علاقه­ مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ مذکور در پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان اعلام نموده‌ اند به عمل خواهد آمد.

3- داوطلبانی که متقاضی آزمون عملی رشته­ های تحصیلی علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی دربخش پذیرش با آزمون شده ­اند، درصورت تمایل پس از شرکت درآزمون عملی لازم است پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری با توجه به دوره‌ هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان در زمان مقرر (در دهه سوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام نمایند.

4- متقاضیان رشته‌ های تحصیلی فوق ­الذکر براساس اولویت‌ بندی رشته‌ های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد.

5- کارت شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی در حوزه های برگزاری آزمون عملی تحویل داوطلبان خواهد شد. داوطلبان لازم‌ است‌ با همراه داشتن لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روزهای تعیین‌ شده‌ در حوزه برگزاری حضور یابند. بدیهی ‌است‌ در صورت ‌‌نداشتن‌ شناسنامه و کارت ملی، از داوطلب‌ مراحل معاینات و آزمون ‌عملی‌ و مصاحبه‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.

یادآوری مهم: متقاضیان رشته‌‌ های تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و به خصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌ های لازم برای تست های آزمون‌ عملی‌ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند. با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان نمی‌ باشد.

6- متقاضیان رشته آموزش تربیت بدنی و علوم ورزشی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی، در صورتی که در ردیف معرفی شدگان رشته­ های فوق قرارگیرند، می‌بایستی طبق اطلاعیه‌ای که در خصوص زمان انجام مراحل مصاحبه رشته ­های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان متعاقباً (در هفته اول شهریورماه) توسط این سازمان اعلام می­ گردد، برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌ های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. در غیر این صورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌ گردد، به عبارتی کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌ های عمومی بوده تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در شهریورماه انجام می‌ گردد، باشند.

7- متقاضیان رشته‌ های‌ فوق در دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش در صورتی که در آزمون عملی شرکت نموده و در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی در دوره فوق قرار بگیرند، حق ثبت‌ نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1399 به منظور انتخاب رشته محل های دوره روزانه را نخواهند داشت.

8- متقاضیان آزمون عملی تربیت بدنی درصورتی که در موعد مقرر نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی اقدام ننموده‌اند، درصورت تمایل برای شرکت در آزمون عملی (به شرطی که در جلسه آزمون روزهای پنجشنبه مورخ 98/04/13 و جمعه مورخ 98/04/14 حاضر بوده باشند) می‌ توانند جهت بررسی وضعیت خود با به همراه داشتن دو قطعه عکس، کارت شناسایی معتبر و همچنین شماره داوطلب و پرونده گروه آزمایشی شرکت در آزمون، مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون و به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری، مراجعه نمایند.

9- آزمون عملی تربیت بدنی ‌برای کلیه‌ متقاضیان:‌ مطابق زمان تعیین شده در جدول ذیل برگزار می‌ گردد و داوطلبان می‌ بایست فقط ‌براساس برنامه زمانی طبق استان محل اقامت مندرج در جدول ذیل در آزمون عملی شرکت نمایند.

10- متقاضیان هر یک از رشته‌ های‌ تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت 310.000 ریال در اطلاعیه مورخ 98/04/02)، بابت انجام معاینه پزشکی و تست‌ های سلامت و تندرستی مبلغ 350.000 (سیصد و پنجاه هزار) ریال به شماره حساب 4001022603001582 و یا به شماره شبا IR760100004001022603001582  شناسه واریزی 385022674140107005100300340006 نزد بانک مرکزی به نام درآمد اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی قابل واریز در کلیه شعبات بانک‌ ها (تکمیل فرم ساتنا) واریز نموده و یا مراجعه به سایت پژوهشگاه www.ssrc.ac.ir به صورت آنلاین پرداخت نموده و از ساعت 8:00 صبح به حوزه‌ های برگزاری محل آزمون عملی به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند. همچنین لازم است عبارت «بابت معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی» روی اصل فیش واریزی مبلغ 350.000 (سیصد و پنجاه هزارریال) درج شود و آن را در روز آزمون تحویل حوزه آزمون عملی نمایند.

تذکر مهم: به همراه داشتن یک قطعه عکس 4×3، لباس‌ وکفش‌ ورزشی‌، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و اصل فیش هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ 350.000 (سیصد ‌و پنجاه هزار) ریال در زمان آزمون عملی ضروری است. در غیر این صورت از داوطلب‌ آزمون ‌عملی‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.

آزمون‌ عملی تربیت بدنی قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن به صورت انفرادی برای هیچ داوطلبی نمی‌باشد.

داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت این سازمان به نشانی www.Sanjesh.org مطرح نموده و یا با  شماره‌ تلفن  42163  (پیش شماره 021) تماس حاصل نمایند.

جدول آدرس محل انجام معاینه پزشکی وآزمون عملی تربیت بدنی در آزمون سراسری سال 1398 را اینجا ببینید.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 28
    • 2
  • تاریخ انتشار : 1398/04/28
  • تعداد مشاهده : 16084 بار
نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

برای رزرو جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا، کافیه نام و شماره موبایلتون رو وارد کنید

مشخصات فردی
موبایل
تصویر امنیتی
کد امنیتی :
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.