رمز موبایل همسرمان را بدانیم ؟

رمز موبایل همسر

گاهی ما بخاطر نگرانی های ذهنی و یا مراقبت از زابطهمان به فکر چک کردن گوشی همسرمان می افتیم! اما به عکس این برخورد ما کاملا ناسالم است و با این رفتار آسیب های کاملا جدی ای به روابطمان خواهیم زد.
زوج های سالم به یکدیگر کاملا اعتماد دارند و اگر موضوعی باعث نگرانی و آزارشان شود، به جای کنترل کردن همسرشان، در مورد آن باهم گفتگو می کنند!
 

رمز موبایل همسر ؟ لازمه ؟

خوب است بدانید که در مورد رابطه سالم چک کردن مکالمه تماس های تلفنی ممنوع است چون اگر کنارتان باشد که همه چیز مشخص است اما اگر از شما فاصله گرفت استراق سمع نکنید.چرا که اگر لازم باشد خودش مکالمه اش را دیر یا زود برای شما بیان می کند.

ما باید بدونیم همسر شما می تواند به خواست خودش موقعیت یابی گوشی اش را روشن نگه دارد اما اگر این کار را نکرد، شما حق دلخور شدن از او را ندارید. زیرا در روابط سالم، زوج ها نیازی به ردیابی و کنترل کردن همدیگر را ندارند..

آیا زن و شوهر باید برای اطمینان بیشتر از هم رمز موبایل و ایمیل و ... هم با خبر باشند تا هر وقت نیاز شد برای اطمینان به مویایل شریک عاطفی سرک بکشند؟

بهتر نیست از رمز برای موبایلمان استفاده نکنیم ؟

اعتماد پایه ی اصلی یک رابطه ی پایدار است. زوج هایی که اعتماد بالایی به همسرخود دارند، آرامش بیشتری را در رابطه شان تجربه می کنند و نیازی به چک کردن همسر خود ندارند چون چیزی برای مخفی کردن ندارند.

گاهی ما بخاطر تجربه ی تلخ خیانت در روابط گذشته مان اعتماد کردن دوباره برایمان سخت است و باعث می شود تا در روابط جدیدمان مدام به کار همسرمان سرک بکشیم! ولی این موضوع می تواند باعث شود تا همسرتان به شما بی اعتماد شود و آینده ی تاریکی در انتظار رابطه تان باشد! پس به جای تعرض به حریم خصوصی همسرتان، اعتماد خودتان را مجدد ارزیابی کنید.

حتما بخوانید : حفظ رابطه عاشقانه

به همسرتان بدبین نباشید!حساسیت شما باعث می شود بیشتر در حریم خصوصی همسرتان سرک بکشید و بیشتر او را محدود کنید که اینکار باعث آزار او و آسیب دیدن رابطه تان می شود. هرچه حساس تر باشید، بدبینی شما هم بیشتر خواهد شد و اوضاع رابطه شما به هم ریخته تر می شود و به جای آرام نگه داشتن رابطه تان باعث از بین رفتن اش می شوید.

رمز موبایل همسر

به همسرم مشکوکم !!! نکات اساسی و راهکارها

1-اگر رفتار همسرتان به تازگی عوض شده و یا رفتارش آزارتان می دهد، به جای کنترل کردن اش به راحتی به او بگویید که چه چیزی آزارتان می دهد و در آرامش گفتگو کنید.

2-هنگامی که نگران از دست دادن رابطه تان هستید و یا اعتمادتان به همسرتان کم شده، به جای چک کردن مداوم او، بیشتر روی خودتان تمرکز کنید و با عشق ورزیدن بیشتر، با بهتر شدن خودتان از لحاظ رفتاری و ظاهری، کانون خانواده تان را گرم تر کنید و اعتماد را دوباره به خانواده برگردانید.

3-اگر در چنین شرایطی احساس نیاز به به حرف زدن و راهنمایی گرفتن داشتید، به هیچ عنوان درباره این موضوع پی شخصی جز مشاور صحبت نکنید!

4-ممکن است به کمک یک مشاور متوجه شوید که شک شما بخاطر وسواس فکری و یا مشکل ذهنی خودتان است. و در رفتار همسرتان هیچ نشانه ی خیانتی وجود ندارد. در این موقعیت سعی کنید بپذیرید و با کمک متخصص این مشکل را برطرف یا کنترل کنید.

چک کردن موبایل همسر

نیازی هست همسرمان را کنترل کنیم؟

قطعا ما نمی گوییم که نسبت به روابط و رفت و آمد های همسر خود بی تفاوت باشید، زیرا رابطه شما نیاز به توجه و تعهد دارد. اما کنترل کردن و وارد حریم خصوصی همسر شدن و بدبینی نسبت به او، توجه محسوب نمی شود و شکاکیت باعث ویرانی روابط می شود! در عوض شما می توانید با محبت کردن، احترام گذاشتن، اعتماد به نفس داشتن و حفظ آرامش در روابط تان به جای کنترل آن از یک منبع بیرونی ان را با نیروی درونی کنترل کنید و آرامش بیشتری تجربه کنید.

جهت اطلاع از دوره ها و کارگاه های موسسه بارسا و استاد علی میرصادقی عدد 19 را به 3000909030 پیامک کنید.

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

instagram
telegram
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.