چگونه با حداقل سرمایه ، بیشترین پول را به دست آوریم؟

افزایش درامد

امروزه با افزایش و رشد تکنولوژی، هر روزه شاهد روش‌های جدید ایجاد کسب و کار و همینطور پیرو آن، فرصت‌های جذاب ایجاد درآمد هستیم. سرعت تغییر در کسب وکارها بقدری رو به افزایش می‌باشد که اگر افراد به طور پیوسته برای آموزش و رشد خود فرصت نگذارند قطعا از این شرایط گزار عقب می‌مانند. چه بسا فضاها و فرصت‌هایی که دراین بازه زمانی، فقط با اندکی آموزش و تغییر در الگوی کسب و کار می‌تواند بیزینس‌های پرسود و جذابی را در ذهن ما ایجاد نماید. 

تا حالا این سوال از خودت پرسیدی که چگونه با حداقل سرمایه بیشترین پول را به دست آوریم؟ ما در این مقاله سعی داریم به این سوال ذهن شما و هر آنچه که در رابطه با آن نیاز دارید پاسخ دهیم.

بزرگترین چالش تجارت ها برای درآمد بیشتر

سوال مهم: من چگونه با سرمایه اندک بتوانم بیزینسی را که دوست دارم، راه اندازی یا ارتقاء دهم؟

دقت کنید! فرصت کم است و سیر عظیم انسان‌هایی که در راستای اهداف خود و رسیدن به درآمد مناسب به شدت بر روی خود سرمایه گذاری می‌کنند، رو به افزایش است. آنها پیشتاز بیزینس خود می‌شوند. اما نکته اینجاست:

1- آیا آنها فقط صرف داشتن سرمایه، اقدام به کسب و کار می‌کنند؟

2- آیا در مورد کار آفرینان بزرگ دنیا اطلاعاتی داریم؟

3- کارآفرینان با چه سرمایه‌ای کار خود را آغاز نمودند؟

4- پول چند درصد موفقیت یک بیزینس را گارانتی می‌کند؟ 

5- آیا بدون پول نباید هیچ اقدام تجاری انجام داد؟

6- سرمایه اصلی شما، پول است یا اراده و پشتکار یا هر دو؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه غیرحضوری روانشناسی فروش کلیک کنید.

و کلی سوالاتی که می‌خواهد بداند، تاثیر پول در شروع و یا رشد یک بیزینس چقدر پررنگ است؟ 

بله حتما بسیاری از شماها، نقش پول را در رشد و ایجاد موفقیت در کار پر رنگ می‌بینید و اصلی ترین عامل ایجاد یک بیزینس و یا رشد آن را پول می‌دانید. اما واقعا اینطور نیست. 

درآمد بیشتر

تحقیقات از انسان‌هایی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را داشتند و یا هنوز برای دیگران کار می‌کنند، نشان می‌دهد که 85% این افراد اصلی‌ترین عامل راه اندازی و یا رشد در کار را داشتن سرمایه و پول می‌دانند ولی نکته‌ی جالب اینجاست!! آمارها حاکی از آن است که اگر همین سوال را از کارآفرینان، نوآوران صنعت و صاحبان بیزینس‌های موفق بپرسید، 76% آنها، داشتن سرمایه اولیه مناسب (پول) را پارامتر سوم مهم در ایجاد و یا رشد یک بیزینس می‌دانند. تحقیقات موسسه گالوپ آمریکا نشان می‌دهد که 86% افرادی که از بیزینس‌ها و یا شغل‌های خود رضایت دارند، کسانی هستند که علاقه زیادی به شغل انتخابی خود داشتند و در نتیجه مدت بیشتری را در آن شغل و یا بیزینس زمان گذاشته‌اند.

دلیل ارائه آمارهای ذکرشده در این مقاله این بود که بتوانیم درک کنیم، تاثیر پول برای ایجاد درآمد بالاتر اولویت اول و دلیل اصلی رشد بیزینس‌ها نمی‌باشد، اینکه کارآفرینان یا نوآوران با وجود مشکلات فراوانی که جامعه برایشان ایجاد می‌کند، قوانینی که وجود ندارد برای حمایتشان، چگونه بیزینس خود را رشد می‌دهند. اینکه اولویت‌های اصلی ایجاد رشد در سازمان قبل از پول و سرمایه چه مواردی هستند. اینکه خلاقیت و نوآوری چه سهمی از رشد را داراست و اینکه پشتکار و تلاش، آموزش و تکرار چگونه می‌تواند مهم تر از پول باشد در مقاله‌های بعدی درموردش صحبت خواهیم کرد.

سخن پایانی

همانگونه که گفته شد با توجه به سرعت بالای تغییر کسب و کار ها و بیزینس ها اگر فرصت آموزش و رشد و کسب مهارت را از خود دریغ نماییم نمیتوانیم بر موج این تغییرات سوار شده و همسوی آن حرکت کنیم.

کارگاه رهبری

کتاب۱۳
پرفروش‌ترین رمان کشور (کتابراه)
ستایش شده توسط دو تن از نویسندگان بزرگ جهان
ترجمه شده به دو زبان عربی و انگلیسی
نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.