بهترین کتاب زیست کنکور

بهترین منابع زیست کنکور تجربی

استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور هست که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب شود. خیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی با استفاده از منابع کمک درسی مفید، توانستند کیفیت مطالعه خودشان و شانس موفقیتشان در کنکور را بیشتر کنند. اگر از این افراد سوال بپرسید، قطع به یقین یکی از مهمترین علل موفقیت خود را استفاده از بهترین کتابزیست کنکور می دادند. اما بهترین منابع زیست کنکور کدامند و بهترین کتاب زیست کنکور چیست؟ ما در این مقاله به این دو سوال جواب خواهیم داد.

ما برای کیفیت و سرعت مطالعه شما، یک ابزار خوب می شناسیم که خیلی از رقبای شما از آن استفاده نمی کنند. دومین کتاب خودیاری جهان، یعنی کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته، باعث پیشرفت کردن شما نسبت به خیلی از رقیبانتون خواهد شد. اگر علاقه به ویدئو دارید هم می توانید از دوره غیرحضوری برنامه ریزی با دوربین مدار بسته با ارائه دکتر علی میرصادقی استفاده کنید.

در درس زیست شناسی هم که مهم ترین درس داوطلبان کنکور تجربی می باشد و شناخت بهترین کتاب زیست کنکور و قوی ترین کتاب تست زیست کنکور و در کل چنین منابع ارزشمندی، راهنمای بسیار خوبی برای پیشرفت در این درس و موفقیت در کنکور تجربی می باشد. سوال اینجاست که بهترین منابع تست زیست کنکور تجربی چیست؟ بهترین منابع زیست کنکور ۱۴۰۲ چه منابعی هستند؟ در کل منابع زیست رتبه های برتر کدام کتاب ها هستند؟
پس تو این مقاله با ما همراه باشید تا بفهمیم بهترین کتاب زیست کنکور مناسب شما چیست. در ضمن کتاب ها و منابع معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد.

فهرست مطالب:

  • اولین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب تست زیست کنکور خیلی سبز
  • دومین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب زیست دوازدهم فاگو
  • سومین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو

مشاوره تحصیلی خصوصی
جهت ثبت نام در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی، عدد 66 رو به 3000909030 بفرست!!

اولین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب تست زیست کنکور خیلی سبز

در اولین بخش از معرفی بهترین منابع زیست کنکور، می خواهیم به یکی از معروف ترین و بهترین کتاب های تست زیست شناسی کنکور بپردازیم. کتاب تست زیست شناسی خیلی سبز درسنامه های خوبی دارد که بیشتر توضیح مطالب کتاب درسی هستند و در واقع هر مبحث کتاب درسی را بیشتر باز کرده و توضیح داده اند. تست های این کتاب در چاپ های جدید، سطح بهتری دارند و به سطح سوالات زیست کنکور سراسری نزدیکتر شده اند. کتاب تست زیست خیلی سبز در دو جلد منتشر می شود که یک جلد آن تست زیست پایه (دهم و یازدهم) و جلد دیگر آن تست زیست دوازدهم می باشد. این کتاب را نیز می توان به عنوان بهترین کتاب تست زیست شناسی کنکور در نظر گرفت، یا دست کم یکی از بهترین ها. 

کتاب تست زیست دوازدهم خیلی سبز تمام مطالب کتاب درسی را به صورت فصل به فصل بیان کرده است. درسنامه های این کتاب کاربردی، جامع و در عین حال خلاصه و روان هستند و حجم زیادی ندارند و برای دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، مطالعه این کتاب توصیه می شود. مطالب هر فصل کتاب در قالب چند گفتار ( مانند کتاب درسی زیست شناسی ) تفکیک شده است. در هر گفتار، ابتدا با درسنامه های جامع رو به رو هستیم که سعی می کنند مطالب درسی را به صورت مفهومی و کاربردی به شما آموزش دهند، سپس تعدادی تست طبقه بندی شده از همان گفتار جمع آوری و چاپ شده است تا دانش آموزان با تست ها آشنا شوند و در عین حال میزان یادگیری خود را نیز بسنجند. سپس در انتهای فصل تست های ترکیبی قرار دارند که دانش آموزان با استفاده از آن ها می توانند مطالب فصل را جمع بندی کنند. همین عامل باعث شدد تا بسیاری از دانش آموزان و معلمان کنکور این کتاب را به عنوان بهترین کتاب تست زیست بشناسند. همچنین آخرین بخش هر فصل کتاب، شامل پاسخنامه کاملا تشریحی می باشد که در آن به بررسی و تجزیه و تحلیل تست ها پرداخته شده و در صورت لزوم و در تعدادی از تست ها، مولفان به بررسی و تحلیل همه گزینه های تست پرداخته اند. یک پاسخنامه کلیدی هم در انتهای کتاب قرار داده شده است.

با توجه به تغییر سبک سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری و پیچیده ترشدن تست های کنکور در سال های اخیر، تست های کتاب های انتشارات خیلی سبز هم پیچیده تر و مفهومی تر شده اند؛ البته تست های این کتاب ها هم چنان منطبق بر کتاب درسی هستند.

شیوه نگارش و تالیف کتاب تست زیست پایه خیلی سبز نیز تا حد زیادی شبیه به کتاب تست زیست دوازدهم (که از نظر بسیاری از دانش آموزان بهترین کتاب زیست کنکور می باشد) است. با این تفاوت که در کتاب تست زیست پایه، به جای این که ابتدا با درسنامه های آموزشی مواجه شویم، هر فصل کتاب با تست های طبقه بندی شده شروع می شود. این تست ها شامل تست های کنکور سراسری و تست های تالیفی بوده و مطالب کتاب زیست شناسی دهم و یازدهم را کاملا پوشش می دهند. در انتهای هر فصل نیز دو آزمون تستی قرار دارد تا به دانش آموزان کمک کند مطالب فصل را جمع بندی کرده و میزان تسلط خود را محک بزنند. در قسمت پاسخنامه تشریحی که انتهای هر فصل قرار دارد، در میان پاسخ تشریحی تست ها، به آموزش مطالب درسی و مهم کتاب در قالب جدول، تصاویر و نکات آموزشی پرداخته شده است. در کل می توان کتاب زیست خیلی سبز را به عنوان یکی از بهترین منابع زیست شناسی کنکور تجربی به حساب آورد. (البته کتاب زیست دوازدهم نیز یکی از بهترین منابع زیست کنکور به شمار ی رود همچنان).

بهترین کتاب تست زیست

به دنبال بهترین منابع کنکور می گردید؟

بهترین منابع عمومی کنکور سراسری

بهترین منابع اختصاصی کنکور سراسری

دومین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب زیست دوازدهم فاگو

در این بخش ازمعرفی بهترین منابع زیست کنکور می خواهیم به سراغ بهترین کتاب زیست کنکور نظام جدید برویم: فاگو. شاید بتوان گفت بهترین کتاب زیست کنکور برای  فاگو می باشد که بسیار جامع و کامل هستند. البته قطر هر جلد فاگوزیست چند برابر کتاب درسی زیست شناسی است! چرا که مولفان سعی کرده اند همه نکات کتاب را استخراج کنند، با این حال در بعضی از قسمت های کتاب به نکات کم کاربرد هم برخورد می کنیم. همین زیاد بودن حجم کتاب فاگو زیست دوازدهم باعث می شود بعضی از دانش آموزان تمرکزشان روی خود کتاب درسی و تست کمتر شود. باید توجه کرد که حد متعادلی برای این مسائل در نظر گرفته شود. کتاب فاگو زیست دوازدهم در ۲ جلد منتشر شده است. این کتاب دارای درسنامه های کاربردی و جامع به زبان ساده می باشد و در آن، بعد از هر درسنامه از تست های آموزشی متنوع استفاده شده است. بانک تست کتاب فاگو زیست دوازدهم شامل تست های تالیفی و تست های کنکور سراسری به صورت طبقه بندی شده می باشد. علاوه بر پاسخنامه تشریحی، انتهای بانک تست هر فصل، یک پاسخنامه کلیدی نیز وجود دارد. از آن جایی که بررسی شکل ها و تصاویر کتاب درسی در زیست شناسی اهمیت زیادی دارد، در کتاب فاگوزیست دوازدهم از تصاویر رنگی و متنوع آموزشی استفاده شده است و به عنوان یکی از بهترین کتاب های زیست کنکور که مناسب یادگیری کامل و جزئی هست، در نظر گرفته می شود.

بهترین کتاب زیست کنکور

روش مطالعه دروس حفظی برای کنکوربیشتر بخوانید: 

چون فاگوزیست یک کتاب مفهومی بوده و حجم زیادی دارد، برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم که وقت بیشتری دارند، منبع مطالعه زیست مناسبی است. اما این کتاب برای دانش آموزان کنکوری به خاطر حجم زیادش توصیه نمی شود. فاگوزیست برای هر پایه کتابی جدا دارد اما برای مباحث خاصی مثل قلب، گیاهی، آغازیان، قارچ ها، ویروس و باکتری، شارش انرژی هم کتاب جداگانه ای چاپ کرده است.

سومین منبع زیست کنکور تجربی: کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو

در این بخش می خواهیم به سراغ  یکی از بهترین منابع زیست رتبه های برتر برویم. کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت مجزا به چاپ رسیده است که کتاب زیست شناسی دوازدهم نشر الگو در دو جلد منتشر شده است. (جلد اول شامل فصل های 1 تا 4 کتاب درسی و جلد دوم شامل بقیه فصل هاست.)

در این کتاب ها ابتدا درسنامه های آموزشی قرار دارد که در آن ها به بررسی گفتارهای کتاب درسی پرداخته شده است. درسنامه های کتاب زیست شناسی نشر الگو بیشتر خلاصه ای از متن کتاب درسی بوده و هیچ گونه مطالب خارج از کتاب درسی در آن قرار ندارد. در درسنامه های این کتاب از نکات آموزشی، تصاویر رنگی و نمودارهای درختی برای فهم بهتر مطالب درس زیست شناسی استفاده شده است. پس از ارائه درسنامه ها، به قسمت تست های کتاب سه بعدی نشر الگو می رسیم. در واقع می توان گفت یکی از بهترین منابع زیست کنکور تجربی، کتاب های سه بعدی الگو می باشند. در این قسمت از تست های کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی معتبر و تست های تالیفی استفاده شده است. هر فصل کتاب شامل تعداد زیادی تست می باشد که به دانش آموزان کمک می کند با حل و بررسی آن ها بر مفاهیم درسی مسلط شوند.

بهترین منابع زیست کنکور

در قسمت انتهایی هر فصل نیز پاسخنامه کاملا تشریحی وجود دارد که به بررسی تست ها و گزینه های صحیح و غلط آن ها پرداخته است. هم چنین در این قسمت و در میان پاسخ تست ها نکات کنکوری کوتاه و کاربردی بیان شده است که یادگیری آن ها در فهم و حل تست ها به دانش آموزان کمک می کند. علاوه بر این، پاسخنامه کلیدی تمام تست ها در انتهای کتاب ضمیمه شده است. کتاب زیست شناسی سه بعدی نشر الگو در هر سه پایه تالیف دکتر اشکان هاشمی می باشد که باعث شده است شیوه تالیف و نگارش کتاب های هر سه پایه یکسان باشد.

معرفی رشته پزشکی و بررسی آینده پزشکی در ایرانمقاله اطلاعات ارزشمندی به شما خواهد داد.


در این مقاله که به معرفی بهترین منابع زیست کنکور و مقایسه منابع زیست کنکور تجربی اختصاص داشت، به چند انواع منابع کنکور تجربی 1402 پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید در میان آن ها بهترین کتاب تست کنکور را برای خود انتخاب کرده و در آزمون پیش رو موفقیت کسب کنید. همچنین مدنظر داشته باشید که برای پی بردن به اینکه کدام یک از این کتاب ها می تواند «برای شما» بهترین کتاب زیست کنکور باشد و آن را باید چگونه و با چه روشی بخوانید، نیاز است تا با معلمینی با تجربه و آگاه و نیز مشاورینی که هم از شرایط تحصیلی روز باخبرند و هم در علم روانشناسی خبره اند استفاده کنید که ما امکان اول را در مدرسه پرافتخار بارسا و امکان دوم را در بخش مشاوره تحصیلی بارسا برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

در انتها اگر پیشنهاد دیگری برای مطالعه و تست درس زیست شناسی دارید، با ما در اشتراک بگذارید. با ارسال این مقاله برای دوستانتان، آنها را در انتخاب بهترین منبع زیست شناسی کنکور راهنمایی کنید. در ضمن هر سوالی درباره بهترین کتاب زیست کنکور و دمطالعه آن داشتید، در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاورین ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند. یادتان نرود که این منابع معرفی شده تنها در صورتی به شما کمک خواهند کرد که به درستی مطالعه شوند و به طور مستمر تمرین شوند.

بهترین منابع زیست کنکور تجربی | بهترین کتاب زیست کنکور

درس زیست شناسی کنکور جو دروسی است که قسمت اصلی یادگیری آن سر کلاس و به وسیله تدریس معلمتان انجام می شود. بنابراین لازم است در کلاس درس زیست حضور فعال و آگاه داشته باشید. از طرفی مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی زیست شناسی بسیار مهم بوده و قبل از مراجعه به کتاب های کمک درسی، لازم است کتاب درسی زیست را به طور کامل و مفهومی بررسی کنید. در مرحله بعد، تهیه یک کتاب کمک آموزشی خوب برای یادگیری بهتر این درس، تسلط بهتر بر مفاهیم درسی و تست زنی پیشنهاد می شود. در ضمن مقاله روش خواندن زیست رتبه های برتر کنکور تجربی، می تواند راهنمایی های خوبی برای شما در مطالعه درس زیست شناسی کنکور باشد. حالا وقت معرفی بهترین کتاب زیست کنکور 1402 برای پیشرفت در این درس می باشد:


( برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره تحصیلی بارسامشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری ) با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱یا عدد 
 تماس بگیرید
۶۶ را به سامانه ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ ارسال کنید.

نظرات کاربران
نرگس

سلام من کتاب زیست شناسی جامع هرکول رو دارم ایا کتاب خوبیه یا عوض کنم ممنون جواب اگه بدین.

0 0

مدیر سيستم

سلام وقت بخیر، برای چه پایه ای؟ چه هدفی رو دنبال میکنید؟ و کتاب های مکمل دیگرتون چی هست؟ پیشنهاد میکنم از مشاور تحصیلی راهنمایی بگیرید

0 0

sarah

سلام من برا جمع بندی پایه(دهم و یازدهم) واس خرید کتاب بین نشرالگو و IQ موندم
و من کاملا تست های خیلی سبز تک پایه یازدهم و جامع پی نوکیو زدم مسلطم
خب کدومو بخرم؟ راستی جامعIQ باشه بهترع یا تک پایه?

0 0

مدیر سيستم

سارا جان سلام
کتاب ای کیو سطح بالاتری نسبت به کتاب های دیگه که نام بردین داره
اگر سطح متوسط پایینی در این درس دارین بهتر هست با خیلی سبز شروع کنید بعد از تسلط و تکمیل این کتاب به کتاب ای کیو مراجعه کنید

0 0

مدیر سيستم

سلام وقت بخیر پیشنهاد میکنم با خیلی سبز شروع کنید بعد از اتمام و تسلط سراغ کتاب های سخت تر مثل ای کیو بروید

0 0

sarah

سلام من برا جمع بندی پایه(دهم و یازدهم) واس خرید کتاب بین نشرالگو و IQ موندم
و من کاملا تست های خیلی سبز تک پایه یازدهم و جامع پی نوکیو زدم مسلطم
خب کدومو بخرم؟ راستی جامعIQ باشه بهترع یا تک پایه?

2 0

پانیذ

سلام ببخشید به نظرتوم کتاب های زیست تصویری قلمچی مناسبن به درد بخورن؟

0 2

مدیر سيستم

سلام وقت بخیر هر کتابی به شرط استفاده ی مستمر و کاربردی شما حتما به شما کمک خواهد کرد

0 0

محمد

سلام ببخشید
کتاب زیست دهم خیلی سبز نردبام به نظرتون خوبه سطحش ایا بالاست و ایا نکته های خوبی هم داره؟

0 0

مدیر سيستم

سلام وقت بخیر سطح بالایی دارد اگ سطح درسی شما متوسط رو به پایین هست با خیلی سبز معمولی اقدام کنید و بعد از تکمیل و تسلط نردبان رو انجام بدین

0 0

امیرحسین

سلام بنظرتون کتاب خیلی سبز برای پایه ضعیف مناسبه

20 9

مدیر سيستم

سلام امیرحسین عزیز
بله این کتاب منبع خوب برای زیست شناسی برای پایه ضعیف هست و اگه برای درسنامه کتاب مناسبی می خوای، می تونی از کتاب فاگو هم کمک بگیری.
موفق باشی

10 3

مریم

سلام به نظرتون بعد از استفاده از خیلی سبز دهم و یاز دهم (به صورت جدا) نشر الگو بهتره یا جامع خیلی سبز یا همان پینو کیو؟ ممنون می شوم اگر جواب دهید🌹🌹

10 4

مدیر سيستم

سلام مریم جان
پیشنهاد می کنم اول زیست جامع خیلی سبز رو بزنی و بعد به نشرالگو مراجعه کنی. نشرالگو سطح بالاتری داره.
موفق باشی

11 2

سارا

سلام من کتاب خیلی سبز رو خریدم ولی تست هاش خیلی سطح اسونی هستن و بهم گفتن منبع قوی تر باید تست بزنم
کتاب iq دوازدهم ، کتاب خوبیه ؟
تست های به کنکور نزدیکتره و سنگین تر هست؟

5 3

مدیر سيستم

سلام سارا جان
برای تست های سنگین تر زیست شناسی می تونی از کتاب های الگو و IQ گاج استفاده کنی (IQ سنگین تر از الگو هست).
موفق باشی

7 3

زینب

سلام وقتتون بخیر
ببخشید از بین کتاب خیلی سبز و فاگو زیست کدوم رو برای مطالعه انتخاب کنم
میخوام به سطح بالایی از زیست برسم
برای هرسه پایه چطور؟
ضمنن دوتا منبع رو همزمان برای مطالعه شما پیشنهادد میکنید یا خیر
مچکرم از پاسخگوییتون

4 6

مدیر سيستم

سلام زینب عزیز
درسنامه های کتاب فاگو خیلی قوی و کامل هستند (برای مطالعه در سطح بالا).
برای تست زیست هم می تونی از خیلی سبز استفاده کنی.
اما اگه تست برای سطح های بالاتر می خوای، می تونی از کتاب تست زیست شناسی نشرالگو استفاده کنی.
موفق باشی

2 6

zahra

سلام برای دانش اموزانی با سطح بالای علمی شما چه کتاب تستی رو معرفی میکنید؟ خیلی سبز یا نشر الگو؟

6 4

مدیر سيستم

سلام زهرا جان
می تونی از کتاب های نشرالگو و آی کیو گاج به عنوان کتاب تست زیست شناسی سطح بالا استفاده کنی.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 4

اردلان

سلام.من امسال کنکور دادم ودرصد زیست کنکورم ۴۵ شد.ازکتاب الگوهم استفاده میکردم . چه پیشنهادی برای افزایش درصد زیست درکنکور دارید وازچه کلاسی وچه معلمی وچه کتابی استفاده کنم؟

4 3

مدیر سيستم

سلام اردلان عزیز
برای انتخاب بهترین کتاب تست زیست (برای سطوح بالا) پیشنهاد می کنم برای درسنامه از کتاب فاگو استفاده کنی.
اگه تست در سطح بالاتر از نشرالگو می خوای، می تونی از کتاب IQ گاج استفاده کنی.
برای کلاس و معلم خوب هم می تونی از دپارتمان زیست بارسا کمک بگیری و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۶۷۷۹۱۷ تماس بگیر.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 5

شکیلا

سلام ببخشید من اگه به تشریحی بگید زیست شناسی رو کاملا تشریحی بلدم چون کتاب درسنامه گاج طلایی رو خوندم ولی از نظر تست صفرم شما میگید من چه کار کنم

3 2

مدیر سيستم

سلام شکیلا جان
پیشنهاد می کنم با کتاب تست جامع خیلی سبز شروع کنی به تست زدن و از درسنامه کتاب فاگو کمک بگیری.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 1

امیر

سلام .من سال دوازدهم هستم و از درسنامه خیلی سبز و تست جامع خیلی سبز جلو میرم .برای تست سطح بالاتر چه کتابی پیشنهاد میدین؟ فاگو؟ ای کیو؟ الگو .ممنون از شما

3 0

مدیر سيستم

سلام امیر جان
کتاب فاگو درسنامه های خیلی عالی داره ولی برای تست ابتدا بهت الگو رو پیشنهاد می کنم و اگه بعدش کتاب تست زیست سطح بالاتر خواستی، می تونی از IQ و نردبام استفاده کنی.
موفق باشی

1 2

مهدیه

سلام وقتتون بخیر...
چقدر خوبه که به تمام سوالات پاسخ میدین
خداقوت!
ببخشید من هم تا قبل از اینکه کلاس یازدهمم شروع بشه،یعنی الان ک تابستون دهم هستم دارم کتاب زیست دهم خیلی سبز رو تمام میکنم،ازش راضی هستم ولی نمیدونم برای یازدهم هم خیلی سبز بخرم یا نه!فکر میکنم از لحاظ درسنامه کامل باشه..تست هاش هم سطح خوبی دارن ولی کم هستن بنظرم.
منتهی دوست دارم زیست یازدهمم یه چیز عالی باشه ک خیالم از بابت اینکه محکم و کامله راحت باشه..حالا به نظر شما کتاب زیست یازدهم خیلی سبز رو بخرم؟یا کتاب زیست خیلی سبز (دهم و یازدهم)رو؟
ولی میخوام یه دونه کتاب بیشتر نباشه ک تمرکزم روی اون باشه.
ممنونم ب توان مثبت بی نهایت(:

1 0

مدیر سيستم

سلام مهدیه جان
ممنون که ما رو همراهی می کنی و تشکر برای انرژی مثبتی که به ما میدی.
اگه از بین این دو کتاب می خوای انتخاب کنی، برای یازدهم رو بگیر.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 1

امیر

با سلام بنده امسالم میرم کلاس دهم و میخوام دهم رو قوی استارت بزنم برای کنکور
همونطور که گفتین نشرالگو برای شروع سنگین هستش
برای شروع بین دو گزینه شک دارم به نظر شما برای شروع از فاگو استفاده کنم یا خیلی سبز ؟
پیشنهاد شما برای ترتیب استفاده از کتاب چیه؟
نشر الگو بعد از استفاده از منابع پایین
خیلی سبز یا فاگو؟

2 0

مدیر سيستم

سلام امیر جان
برای درسنامه کامل می تونی از فاگو استفاده کنی و برای شروع تست از خیلی سبز.
بعد از مدتی که به تسلط رسیدی، می تونی از IQ گاج یا نشرالگو استفاده کنی.
موفق باشی

0 1

روژین

سلام ببخشید من امسال کنکور دادم می‌خوام دوباره برای ۱۴۰۱بخونم درصد زیست شناسیم تو کنکور۵۰درصد بود برای زیست خیلی سبز و iQمیخوندم به نظرتون امسالم همونارو بخونم

3 2

مدیر سيستم

سلام روژین عزیز
برای درسنامه جامع و کامل زیست شناسی، کتاب فاگو رو پیشنهاد می کنیم.
برای تست می تونی از کتاب تست زیست پینوکیو خیلی سبز و IQ گاج استفاده کنی(برای شروع تست، اول تست های پینوکیو رو بزن و بعدش به IQ مراجعه کن).
موفق باشی

0 0

نرگس

سلام ببخشید ایا مطالعه کتاب درسی به همراه درسنانه بعدش تست زدن ،به نطرتون مطالعه اینهمه منابع وقت زیادی نمیگیره؟؟مثلا نمیشه اول کتاب درسی مسلط شد کنارش یک منبع تست ؟ممنون‌میشم ج بدین

2 0

مدیر سيستم

سلام نرگس عزیز
شاید در ابتدا وقت گیر به نظر برسه. ولی بعد از مدتی که به تسلط برسی و پیشرفت چشمگیرت رو مشاهده کنی، خودت این روش رو ادامه میدی.
موفق باشی

0 1

علی

سلام من می خوام پشت کنکور بمونم برا سه پایه هر سه کتاب خیلی سبز و میکرو رو دارم میخواستم بدونم یک کتاب جامع که سطح تستاش از این دو بالاتر باشه بهم معرفی کنین . خودم بین موج ازمون و IQ جامع نمی دونم کدوم رو بگیرم نظر شما چیه؟

1 0

مدیر سيستم

سلام علی جان
از آی کیو گاج استفاده کن و برای دوران جمع بندی به موج آزمون مراجعه کن.
موفق باشی

0 0

زهرا

سلام
من مهندسی برق خوندم و الان میخوام برای کنکور تجربی شرکت کنم
کتاب خوبی که بتونم به درصد بالایی از زیست برسم و تست و درسنامه خوبی داشته باشه رو ممنون میشم معرفی کنید به نظرتون کدوم کتاب رو تهیه کنم 🙏🌸

1 2

مدیر سيستم

سلام زهرا جان
برای درسنامه کتاب فاگو رو پیشنهاد می کنیم.
برای تست می تونی از کتاب های پینوکیو خیلی سبز و IQ گاج و نشرالگو استفاده کنی (برای شروع تست، اول تست های پینوکیو رو بزن و بعدش به IQ یا نشرالگو مراجعه کن).
برات آرزوی موفقیت داریم

1 0

Asma

سلام ببخشید میشه بگید سطح بالاترین و دشوار ترین کتاب برای زیست دهم چه کتابیه؟از لحاظ تست منظورمه یعنی اخرین حد باشه .واقعا ممنون میشم اگه جواب بدید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

2 0

مدیر سيستم

سلام اسما جان
کتاب تست زیست شناسی سه بعدی نشرالگو رو بهت پیشنهاد می کنم امتحان کنی.
موفق باشی

1 1

saeed

سلام ببخشید من پشت کنکوری هستم و الان تابستونه شما بعد از خیلی سبز پایه چه کتابی رو واسه من توصیه میکنین باتوجه به این که پایه به پایه نشر الگو وقت گیره

1 0

مدیر سيستم

سلان سعید جان
اگه برای درسنامه می خوای، فاگو رو پیشنهاد می کنم. ولی اگه منبع مناسب برای تست می خوای، نشرالگو. اگه تعداد تست هاش زیاد هست، توصیه می کنم که به صورت مضربی تست برنی.
موفق باشی

2 0

Asal

سلام من کنکوری ۱۴۰۱ ام سال دهم و یازدهم از کتاب های خیلی سبز واسه زیست استفاده کردم الان واسه تابستون ب نظرتون کتاب پایه خیلی پینوکیو خوبه و در کنارش خیلی سبز دوازدهم ؟ یا کلن کتاب پینوکیو رو جامع بگیرم ؟
کدوم بهتره و پیشنهاد میدین ؟!

2 0

مدیر سيستم

سلام عسل جان
سوالت بستگی به سطح شما در درس زیست دارخ؛ ولی در مورد خیلی سبز باید گفت که درسنامه های این کتاب کاربردی، جامع و در عین حال خلاصه و روان هستند و حجم زیادی ندارند و برای دانش آموزانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، مطالعه این کتاب به عنوان یکی از بهترین منابع زیست کنکور توصیه میشه.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 0

مهتاب

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم اگر کسی بخواد سه سال 10،11،12 رو به طور کامل از توی یه کتاب بخونه و منابع کتاب کامل باشه کتابی هست که بشه باهاش سه سال رو عالی خوند؟
اگر هست میشه راهنماییم کنید
ممنون 🙏

3 0

مدیر سيستم

سلام مهتاب جان
بهترین کتاب های تست زیست کنکور که در مقاله نام برده شده همگی به صورت جامع موجود هستند تا بتونی هر ۳ سال رو با هم جمع بندی کنی.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 1

Aryana

سلام من دهم تجربی هستم میخواستم بودنم در کنار کتاب فاگو برای تست زنی چه کتابی بگیرم؟ بنده تقریبا سطح خوبی ب ویژه توی زیست دارم میخواستم بدونم کلا پیشنهادتون چیه لازمه فاگو رو تهیه کنم یا میتونم کتابای دیگه ای با درسنامه و تست قوی جایگزین کنم؟

2 2

مدیر سيستم

سلام آریانا جان
تست های کتاب زیست شناسی خیلی سبز آموزشی هستند و کتاب های مثل ای کیو و نشرالگو متناسب با این درسنامه تست دارند.
موفق باشی

1 1

...

هیچ کتابی به اندازه خیلی سبز عالی نیست

2 4

علیرضا

سلام
کتاب جامع زیست منتشران چطور است ؟
و به نظرتون کدوم کتاب هست که که تستاش مثله کتاب باشه نه اینکه مثله الگو نکاتی بیاره که اصلا خارج کتاب هست

2 2

مدیر سيستم

سلام علیرضا جان
برای درس زیست و تست های استاندارد و کنکورهای سراسری، کتاب زیست شناسی خیلی سبز رو به شما‌ پیشنهاد می کنیم.
موفق باشی

3 0

میلاد

سلام آیا کتاب زیست سه بعدی نشر الگو یازدهم چاپ ۹۷برای کنکور ۱۴۰۱مناسبه؟

2 1

مدیر سيستم

سلام میلاد جان
پیشنهاد ما برای منبع درس زیست شناسی کتاب خیلی سبز به عنوان کتاب اول هست و بعد از اون، کتاب زیست الگو به شما‌ کمک بیشتری‌ می کنه.
برات آرزوی موفقیت داریم

2 0

مانی

سلام من برای سال دهم از کتاب مهروماه کنکور استفاده میکنم که نوشته شده براساس کتاب های سال پیش نوشته شده آیا احتیاج به منبع جدیدی برای دهم هستم ؟

2 0

مدیر سيستم

سلام مانی عزیز
خیر؛ این کتاب ها در طول یک سال تغییری به قدری که لازم به تعویض منبع باشه، نداشته اند.
موفق باشی

0 0

مائده

سلام وقتتون بخیر
میخواستم نظرتون رو درباره کتاب زیست جامع IQ بدونم من در حاضر از این کتاب استفاده می کنم اما می ترسم سطحش نسبت به سایر کتاب ها پایین باشه.
(البته خیلی سبز دوازدهم هم میزنم)
IQ جامع منبع کاملی هست؟

به عنوان منبع دوم چی پیشنهاد میدین؟

1 0

مدير سيستم

سلام مائده جان
کتاب زیست ای کیو گاج سطح بالایی داره و کتاب هایی مثل زیست شناسی‌ خیلی سبز و نشر الگو سطح پایین تری نسبت به IQ دارند.
اگه توی این منابع زیست شناسی به تسلط رسیدی، کتاب سه سطحی رو بهت پیشنهاد می کنم.
موفق باشی

2 0

پریسا

سلام وقتتون بخیر
من یک کتاب برای درسنامه و یک کتاب هم برای تست میخوامبرای دهم که واقعا کامل کامل باشن اصولا تو همه ی سایت ها فقط گاج و فاگوزیست و خیلی سبز رو معرفی میکنن ولی باز هم نظرات رو مشاهده میکنیم انگار به یه جاهایی مشکل داره به نظر شما یه کتاب خوب برای زیست چه کتابی هست؟؟که واقعا کامل باشه
ولی در هر صورت برای خوندن زیست هر چقدر کتاب داشته باشی صد تا نکته دیگه میتونی در بیاری
ممنون میشم یه کتاب فوق العاده راهنمایی کنین که چالشی کامل و مفید و در نهاین کنکوری باشه
ممنون🙏🏻

1 0

مدير سيستم

سلام پریسا جان
همه کتاب ها نقص هایی دارند و تقریبا میشه گفت هیچ کتاب تستی کامل و بدون نقص نیست.
منابعی که توی این مقاله معرفی شدند، جزو بهترین کتاب های تست زیست شناسی کنکور هستند و منابع جامع و کاملی محسوب میشن و به شما کمک زیادی می کنند.
موفق باشی

0 0

مهسا

سلام من یازدهم تجربی هستم در حال حاضر کتاب خیلی سبز رو برای یازدهم گرفتم و حسابی خوندمش و کامل کامل خط به خطشو حفظ کردم حتی شماره صفحه های کتاب رو ولی متاسفانه دهمم فقط در حد کتاب بلدم و تستی هم نزدم وفقط تسلتم روی کتاب هست و روی مبحث گیاهی دهم اصلان تسلط ندارم میشه راهنماییم کنید بگید چه کتابی برای دهم خوبه بگیرم ممنونم

2 1

مدير سيستم

سلام مهسا جان
چقدر عالی که به مطالب سال یازدهم تا این حد مسلط هستی. برای زیست دهم هم کتاب خیلی سبز کمک زیادی به شما‌ می کنه.
موفق باشی

0 0

زهرا

سلام پایه دوازدهم هستم. پشت کنکور. ایا کتاب قلمچی(آبی) فقط به عنوان منبع تست کتاب خوبیه؟

1 0

مدير سيستم

سلام زهرا جان
من برای منبع ابتدایی و آموزشی، زیست شناسی خیلی سبز رو جامع تر می دونم و بهت پیشنهاد می کنم.
امیدوارم موفق باشی

1 0

Maral

سلام خیلی خسته نباشید به توصیه شما خیلی سبز رو گرفتم ولی شکل ها رو زیاد توضیح نداده کتابی هست که روی شکل ها تمرکز کرده باشه ? به عنوان منبع دوم موج ازمون یا iQ میخوام بگیرم کدوم بهتره ? اگه موج ازمون درسنامش شکل ها رو خوب توضیح دادداده و کتاب خوبیه IQ بگیرم یا نه .. یه راهنمایی میکنید

3 2

مدير سيستم

سلام مارال عزیز
کتاب خیلی سبز نکات شکل ها رو داخل متن درسنامه بیان می کنه. اما کتاب بهتر برای شکل های متن کتاب زیست شناسی،کتاب ذره بین زیست هست.
برای تست ها هم بهت پیشنهاد می کنم بعد از تسلط کامل روی منبع اول، کتاب دوم رو تهیه کنی. برای تست زدن کتاب زیست IQ گاج و برای جمع بندی و دوره آزمونی، کتاب موج آزمون به شما کمک بیشتری می کنند.
برات آرزوی موفقیت داریم

2 0

آتنا

سلام خسته نباشید.
ببخشید من پایه دهم هستم و کتاب خیلی سبز گرفتم و استفاده میکنم . نیاز هستش که که کتاب فاگو زیست بخر و از درسنامه فاگو استفاده کنم و در کتاب خیلی سبز تست بزنم؟یا درسنامه خیلی سبز کافیه ؟
چون میخوام درصد تست زنیمو بالا ببرم و روی کتاب مسلط بشم .

3 1

مدير سيستم

سلام آتنا جان
اگه از سال دهم فاگو زیتس رو مطالعه کنی که عالیه. چون این کتاب به شدت مفیده و چون حجم زیادی هم داره و سال کنکور خیلی فرصت مطالعه اش مهیا نمیشه، پس بهترین تصمیم اینه که فاگو زیست رو از سال دهم مطالعه کنی.
امیدوارم موفق‌ باشی

2 1

maryam

سلام من دوازدهمم و میخوام وقتمو روی یه کتاب بزارم شما چه کتابی میگید بخونم؟چون وقتم کمه باید رویه یه کتاب تمرکز کنم

5 1

مدير سيستم

سلام مریم عزیز
برای شروع، کتاب خیلی سبز زیست رو پیشنهاد می کنم و بعد از تسلط روی مطالبش، سراغ نشر الگو برو و در آخر و اگه وقت داشتی، موج آزمون.
اما اینکه فعلا تمرکزت روی یه کتاب باشه خیلی خوبه.
موفق باشی

1 2

عارفه

سلام
من کنکوری نظام قدیمم میخوام امسال کنکور نظام جدید بدم
میخواست بدونم چه کتاباهای باید استفاده کنم
برای زیست کتاب فگو زیست خوبه
برای تستش چی بزنم
وبقیه درسا از چه کتابایی استفاده کنم
خیلی ممنون

2 3

مدير سيستم

سلام عارفه جان
اگه می خوای از اول سال که وقت زیادی برای مطالعه داری شروع کنی، می تونی زیست شناسی فاگو رو مطالعه کنی و کنارش از کتاب خیلی سبز تست بزنی و درس نامه های تشریحی رو بخونی.
چون درسنامه های کتاب زیست شناسی فاگو طولانی و سنگین هستند و برای اواسط سال توصیه نمیشن.
درباره منابع سایر دروس پیشنهاد می کنم مقاله بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ رو ‌مطالعه کنی تا دقیق تر بهت کمک کرده باشیم (لینکش تو همین مقاله موجوده).
برات آرزوی موفقیت داریم

1 0

علی

من به خاطر بیماری کرونا پایه دهم رو خوب نخوندم و من رشته ی تجربی هستم و الان یه ماه ی هست که رفتم پایه یازدهم و الان میخوام برای کنکور بخونم چه منبعی رو پیشنهاد میدین ؟؟؟؟؟؟؟

3 5

مدير سيستم

سلام علی جان
امیدوارم که همیشه سلامت باشی.
کتاب زیست خیلی سبز به شما کمک بیشتری می کنه.
موفق باشی

1 1

نگار

سلام من نظام قدیم هستم الان برای تغییر نظام چه کتاب زیست تهیه کنم که درسنامه عالی داشته باشه و تست های سطح بالا
من زیست نظام قدیم 75 درصد زدم ممنون میشم کمکم کنید

2 0

مدير سيستم

سلام نگار جان
کتاب خیلی سبز رو مکمل کتاب درسی کن. برای شروع بیشترین کمک رو بهت ‌می کنه.
موفق باشی

1 1

علی

سلام. من میخوام برای کنکور ۱۴۰۰ کتاب جامع بخرم..یعنی سه سال توی یه کتاب باشه و اولش، درسنامه باشه و آخر هر گفتار یا فصل تست با پاسخ تشریحی باشه.....چی پیشنهاد میدین؟

5 1

مدير سيستم

سلام علی جان
معمولا انتشارات های مختلف در دو جلد کتاب رو ارائه میدن؛ پایه (دهم + یازدهم) و دوازدهم
برای زدن تست های تالیفی خوب زیست شناسی و درسنامه مناسب، کتاب زیست خیلی سبز رو بهت پیشنهاد می کنم.
امیدوارم موفق باشی

2 1

زهرا

سلام وقت بخیر من میخوام کنکور نظام جدید بدم ولی هیچی از زیست نظام جدید نمی‌دونم به نظرتون باچه کتابی شروع کنم

3 2

مدير سيستم

سلام زهرا جان
اگه تو زیست شناسی خیلی ضعیف هستی، فکر می کنم داشتن دبیر خوب در درجه اول بهت کمک بیشتری می کنه. با این حال کتاب تست خیلی سبز برای شروع مناسب هست.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 2

مرضیه

سلام من کتاب نشر الگو زیست رو مطالعه کردم و تست زدم
اما چندان پیشرفت چشم گیری نداشتم
امسال کنکور دارم چه کتابی بهم پیشنهاد میکنید برای زیست و پیسرفت درصدم ممنونم

4 1

مدير سيستم

سلام مرضیه جان
کتاب زیست نشر الگو بعد از کتاب خیلی سبز به شما پیشنهاد میشه. اگه ابتدا کتاب خیلی سبز رو مطالعه کنی و کاملا مسلط بشی و بعدش سراغ کتاب نشر الگو بری، کمک بیشتری به شما می کنه.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 0

سلام. بین خیلی سبز و میکروطلایی گاج کدومشون هم برای

سلام. بین خیلی سبز و میکروطلایی گاج کدومشون هم برای تست و هم درسنامه خوبه؟
بنظرتون کتابای جامعشون خوبن یا نه کتابتی هر پایه؟

3 0

مدير سيستم

سلام
وقت به خیر
کتاب زیست خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع مطالعه کمک بیشتری به شما می کنه و منبع مناسبی هست.
موفق باشی

1 1

فاطمه

سلام . برای تست و درسنامه کدوم کتاب برای هر دو بهتره؟ خیلی سبز یا میکرو طلایی؟
واینکه کتابای جامع خیلی سبز و میکرو بهترن یا ن کتابای جدای هر پایه؟

1 1

مدير سيستم

سلام فاطمه جان
کتاب خیلی سبز پایه و دوازدهم برای شروع و ابتدای مطالعه کمک بیشتری می کنند.
موفق باشی

1 2

علی

سلام
میخواستم بدونم که سیر تاپیاز بهتره یا میکرو؟

5 1

مدير سيستم

سلام علی جان
بستگی به سطح درسی شما داره. اگه هنوز دانش آموز قوی تو درس زیست نیستی، سیر تا پیاز به شما کمک بیشتری می کنه. اما اگه پایه و سطح خوبی تو زیست شناسی داری و منبع خوبی برای تست زنی نیاز داری، کتاب میکرو مناسبت هست.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 1

معین

ببخشید من بیشتر نظر هارو خوندم و شما تو هرکدوم پیشنهاد میکنین که اول خیلی سبز بخریم بعد نشر الگو و آی کیو و من نفهمیدم چطوری یعنی بعد کامل خوندن خیلی سبز و تموم کردنش برای همون پایه نشر الگو بخریم که دیگه سال تموم شده. من دهم رو شروع میکنم و میخواستم از الان خیلی سبز و آی کیو بخرم برای زیست بنظرتون مناسب نیستند؟ سطح درسم هم بالا هستش.با تشکر

4 1

مدير سيستم

سلام معین جان
بله؛ پیشنهاد ما اینه که کتاب زیست خیلی سبز رو برای شروع مطالعه انتخاب کنید و بعد از ‌تسلط بر روی تست های آموزشی، مفهومی و سرا‌سری این کتاب، سراغ کتاب های بعدی بروید.
موفق باشی

0 3

جعفر شری زاده

با سلام و عرض ادب
من فوق لیسانس پرستاری از دانشگاه شهید بهشتی ام و مجددا میخوام کنکور بدم ولی با این تفاوت که یه شب در میان شیفت شب میدم چه کتابها و چه دی وی دی هایی توصیه می کنید؟

و اینکه کلاس حضوری توصیه میکنید؟

4 1

مدير سيستم

سلام
وقت به خیر
اطلاعاتی که گفتی برای راهنمایی درست کافی نیست و برای راهنمایی دقیق تر، احتیاج به شناخت بیشتری نسبت به شما هست. اگه تمایل داشتی فرم درخواست مشاوره پایین صفحه رو تکمیل کن تا با شما تماس بگیریم و یا با شماره دفتر مرکزی ما تماس بگیر. ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱
اما اگه بخوام به صورت کلی به سوالات شما پاسخ بدم، باید بگم کلاس های حضوری یا آنلاین کم جمعیت که امکان پرسش و پاسخ بین شما و دبیر وجود داشته باشه، خیلی مفیدتر و بهتر از DVD‌های آموزشیه و بهترین کتاب تست های هر درس تو قسمت مقالات سایت ما معرفی شده.
همچنین دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا می تونه در بخش کلاس های آموزشی نیمه خصوصی به شما کمک کنه.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 4

محمدجواد

سلام.
من پایه دوازدهمم و کدوم کتاب از لحاظ درسنامه، درسنامه ی بهتری داره؟ یعنی اینکه کپی کتاب نباشه و نکات بیشتری رو یاد بده*

3 1

مدير سيستم

سلام محمد جواد عزیز
کتاب خیلی سبز پاسخ تشریحی کاملی داره و تو این قسمت توضیحاتی خوبی رو ارائه میده.
موفق باشی

1 0

محمد

سلام. بین کتاب های زیست خیلی سبز، نشر الگو و آی کیو گاج از نظر سطح به چه ترتیبی برای سطح پایین، متوسط و بالا پیشنهاد می‌کنید؟ اصلاً آیا در صورت وقت داشتن باید هر سه این کتاب ها رو مطالعه کرد؟ ممنونم از توجهتون.

8 2

مدير سيستم

سلام محمد عزیز
بهترین منابع زیست شناسی به ترتیب، خیلی سبز ، نشر الگو و آی کیو گاج هستند. اشراف روی تک تک این کتاب ها مفیدتره تا زدن تست های همه منابع و یادگیری سطحی اون ها.
موفق باشی

6 1

sara

من رشته دبیرستانم ریاضی بوده بعد از ده سال میخوام کنکور تجربی بدم میگن حجم کتاب های فاگو زیست زیادن . الان مرددم فاگو بخرم یا نه؟

1 0

مدير سيستم

سلام سارا جان
برای شروع مطالعه، فاگو منبع جامعی هست و اگه با برنامه ریزی درستی پیش بری، می تونی با مطالعه این کتاب از مطالب کاملش استفاده کنی.
موفق باشی

1 1

رضا

سلام من میانگین درصد زیست قلمچی ۸۰ هست و داوطلب کنکور۱۴۰۰
اگه بخوام تو زمانای آزادم یه کتاب برای آشنایی با تستای سخت تر بخونم IQ جامع زیست خوبه؟ چون مولف هاش عوض شدن و میترسم تستاش استاندارد نباشه یا نکات غلط توش باشه .

4 0

مدير سيستم

سلام رضا جان
بله؛ کتاب زیست شناسی IQ منبع سطح بالایی هست و برای شما مناسبه.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 1

هانیه

سلام خسته نباشید
من امسال میرم دهم تجربی، دانش اموز سطح بالا و‌قوی هستم، و میخوام کنکوری بخوام ان شاالله
کتاب میکرو طبقه بندی زیست رو فعلا خریدم،
درکنارش چه کتاب یا کتاب هایی رو بهم پیشنهاد میکنید بخرم؟؟؟
سطح میکرو رو چه طور میبینید؟؟

1 0

مدير سيستم

سلام هانیه جان
اگه برای دهم سوال می کنی، برای شروع بهتره با کتاب خیلی سبز شروع کنی. اما اگه الآن زیست میکرو رو تهیه کردی، این کتاب هم برای دهم منبع خوبیه و بعد از این کتاب و تسلط کامل روی مطالبش، کتاب زیست شناسی نشر الگو برات مناسب هست.
امیدوارم موفق باشی

0 0

نوا

سلام
من پایه یازدهم هستم و برای دهمم کتاب تست خیلی سبز رو کار کردم برای یازدهم هم به گفته دبیر زیست خیلی سبز رو خریدیم ولی بعضی جاها میشنوم که خیلی سبز میگن به اندازه میکرو گاج و نشر الگو خوب نیست ولی بعضیام میگن خیلی سبز خوبه منم گیج شدم الان همین خیلی سبز کافیه یا اون کتاب هارو تهیه کنم ؟؟

4 0

مدير سيستم

سلام نوا جان
کتاب خیلی سبز منبع مناسبی برای درس زیست شناسی محسوب میشه و برای شروع، کتاب تست مفیدی هست.
موفق باشی

1 1

حنا

سلام من کاملن روی کتاب خیلی سبز مسلطم
میخاستم ببینم ایکیو مث نظام قدیم سخت هست یانه !؟
بهمظرتون چه کتاب تستی بگیرم که بهم کمک کنه و سطح سوالات بالا تر از خیلی سبز باشه ؟

1 1

مدير سيستم

سلام حنا جان
بعد از خیلی سبز، کتاب نشر الگو رو تهیه کن و بعدش کتاب IQ گاج منبع خوبی برای زیست شناسی هست و مثل نظام قدیم سطح بالایی داره.
برات آرزوی موفقیت داریم

1 2

زهرا

سلام من کلاس دهم هستم وامسال میرم یازدهم برای زیست دهم فقط میکرو دارم ولی برای یازدهم و دوازدهم میخوام خیلی سبز و نشر الگو بگیرم برای کسب درصد ۸۰ تو کنکور برای زیست همینا کفایت میکنه یا حتما باید کتاب گاج IQ هم بگیرم ؟

1 0

مدير سيستم

سلام زهرا جان
برای درصد بالای زیست و بقیه درس ها، راه بهتر اینه که روی کیفیت زدن تست های کتاب تمرکز کنی و تعداد تست و کتاب های کمک آموزشی اهمیت کمتری داره.
اگه یازدهم و دوازدهم رو با خیلی سبز شروع کنی، بعد از به تسلط رسیدن روی این کتاب،. منابع نشرالگو و بعدش کتاب زیست آی کیو گاج می تونه برات مناسب باشه؛ اما حواست باشه که تسلط روی مباحث مهم تر از کمیت و تعداد تست هست.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 0

نسترن

سلام من امسال میخوام برم پایه یازدهم و سطح زیستم متوسط هست و میخوام اول از یک کتابی شروع کنم که سطح تست متوسطی داره شما چه کتابی رو پیشنهاد میکنید?
کتاب تست خیلی سبز ،میکرو وحتی نشر الگو خیلی سطح بالای دارند و من فک میکنم باید اول از یه چیز متوسط شروع کنم
کتاب های تخته سیاه و گربه چطور?

1 0

مدير سيستم

سلام نسترن عزیز
اگه شما کتاب زیست خیلی سبز رو الآن برای شروع مناسب نمی دونی، به شما پیشنهاد می کنم از کتاب های «من و درسام» استفاده کنی و به صورت تشریحی زیست شناسی رو مطالعه کنی. بعد از این کتاب، برای تست زدن و شروع تست زنی، کتاب خیلی سبز مناسبه. چون تست های آموزشی و پاسخ تشریحی مناسبی داره.
برات آرزوی موفقیت داریم

0 0

پریا

سلام خسته نباشید من کتاب خیلی سبز دهم دارم و کل تستاشو زدم واسه پایه یازدهم و دوازدهم کتاب میخام سفارش بدم ولی نمیدونم چه کتابی بگیرم ک دیگ نیازی ب کتاب تست دیگه ای نباشه از لحاظیم میخام تستای کنکور سال های قبل داشته باشه میشه کمک کنید

3 0

مدير سيستم

سلام پریا جان
کتاب ها بر اساس انتشارات و نوع تست ها متفاوت هستند. کتاب های یادگیری و جمع بندی اولیه متفاوت با کتاب های آزمونی و زماندار هستند. شما باید مرحله به مرحله مطالعه داشته باشید. اما در مجموع کتاب خیلی سبز برای شما مناسب هست.
موفق باشید

0 0

مهسا

سلام بنظرتون کتاب ماز زیست پایه برای شروع مناسبه؟
کتابی مد نظرم هست که تستای خوبی داشته باشه و در ازمون ها نتیجه مطلوب را بشه گرفت.

4 1

مدير سيستم

سلام مهسا جان
برای شروع درس زیست و مطالعه این درس، کتاب تست خیلی سبز مناسبه؛ چون هم پاسخنامه های جامعی داره و هم تست های آموزشی مناسبی داره.
موفق باشید

2 0

یوسف

سلام من یوسف پورجعفر هستم بعد از یک ماه کنکور دارم نمیدونم چرا هر چقدر تست میزنم درصدم به بالای ۹۰ نمیرسه از دهم بیشتر وقتم رو زیست کار کردم حوصله درس نامه خوندن ندارم چون به نظرم تکراری هستن چکار کنم ممنون

1 0

مدير سيستم

سلام یوسف عزیز
باتوجه به زمان کوتاهی که تا کنکور باقی مونده، بهتره به صورت جامع و آزمونی تست زیست بزنید تا مشکلات مبحثی خودتون رو متوجه بشید و بتونید درصدتون رو تو درس زیست شناسی بالا ببرید.
امیدوارم موفق باشید

1 0

s

من امسال میرم دوازدهم و میخوام جدا از برنامه مدرسه خودم زیست رو با یه کتاب کمک درسی تا آخر تابستون تموم کنم. کتابی میخوام که حجم تست اش نه خیلی کم باشه که تسلط ام کم شه و نه خیلی زیاد و نکته های کم کاربرد داشته باشه. چه کتابی به نظرتون بهتره؟(فقط دوازدهم بدون پایه)

1 0

مدير سيستم

سلام
وقت به خیر
کتاب تست خیلی سبز دارای سطح تست خوبیه و تعداد تست هاش برای اینکه پیشخوانی کنید، مناسب هست.
امیدوارم موفق باشید

0 0

yegane

سلام
اگه برای کنکور تقربا یک سال وقت داشته باشیم میشه کتاب فاگوزیست رو به عنوان منبع برای درس زیست انتخاب کرد؟؟

1 1

مدير سيستم

سلام یگانه جان
بله، کتاب های زیست فاگو درسنامه های جامع و کاملی دارند که به علت حجم زیاد، به وقت زیادی هم نیاز دارند. اما می تونند مفید باشند.
موفق باشید

1 0

Zeynab

سلام
من یازدهمم و میخوام تو تابستون دهم و یازدهم را جمع بندی کنم. برای دهم میکرو را دارم اما تا بحال ازش استفاده نکردم و فکر میکنم برای شروع سنگین باشه! از دوستان هم شنیدم که برای پایه میکرو خوبه و برای دوازدهم خیلی سبز.
نظر شما چیه؟ یا بهتره هر سه پایه را خیلی سبز بگیرم؟

2 1

مدير سيستم

سلام زینب عزیز
بله، کتاب زیست خیلی سبز مناسب هست.
امیدوارم موفق باشید

0 2

محمد

برا زیست پایه میخوام خیلی سبز بگیرم ولی برا دوازدهم بین خیلی سبز و فار موندم چون شنیدم تست های فار خیلی نزدیک به کنکوره

1 0

مدير سيستم

سلام محمد عزیز
کتاب های زیست فا‌ر برای شروع سال دوازدهم و یادگیری های ابتدایی سنگین هستند. اما خیلی سبز برای شروع کارتون منبع خوبیه و کمک بیشتری می کنه به شما.
کتاب فار برای جمع بندی و بعد از تسلط روی مطالب به شما ‌کمک بیشتری می کنه.
امیدوارم موفق باشید

0 0

Mohammad

سلام ببخشید من کلاس دهم هستم امسال میرم یازدهم می‌خوام زیستو دهمو بخونم بنظرتون کتاب فاگو زیست دهم خوب هست؟
آیا کتاب فاگوزیست دهم درسنامه و بعد از هر درسنامه تستو جواب داره مث خیلی سبز؟؟
بهترین منبع کتاب های دیگه دهم رو هم بگید.

2 0

مدير سيستم

سلام محمد جان
بله، درسنامه های این کتاب بسیار مفید هستند و اگه از پایه که وقت بیشتری دارید مطالعه کنید، خیلی کمکتون می کنه.
بهترین منابع تمام دروس عمومی و اختصاصی کنکور رو تو ۲تا مقاله دیگه به صورت کامل و مفصل بررسی کردیم که لینکش تو همین مقاله (قبل از کتاب فاگو زیست دوازدهم) قرار داده شده.
موفق باشید

0 0

حسین

سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که برا زیست این منابع خوبن:
برا پایه ۱۰و۱۱ :
اول زیست پایه خیلی سبز
بعد زیست پایه میکرو نقره ای
برا زیست ۱۲:
خیلی سبز
و برا جمع بندی چند ماه آخر هم موج آزمون نشرالگو خوبه؟

2 0

مدير سيستم

سلام حسین جان
بله، این منابع برای درس زیست شناسی پایه و کنکور مفید هستند.
موفق باشید

0 0

ابوالفضل

سلام من کلاسه دهم و تموم کردم از این ماه تازه شروع به تست زدن کردم کتابه تسته سه بعدی نشره الگو رو تهیه کردم اما متاسفانه این کتاب خیلی سطحش بالاست و مطالب و خوب درک نمیکنم میخوام این کتاب رو عوض کنم شما چه کتابی پیشنهاد می کنید ؟
و اینکه من ازمون هایه کانون رو هم شرکت میکنم کتابی میخوام که تو ازمون ها هم بهم کمک کنه

2 0

مدير سيستم

سلام ابوالفضل جان
بله، کتاب سه بعدی نشر الگو برای شروع سنگین هست. بهتون پیشنهاد می کنم کتاب تست زیست خیلی سبز رو تهیه کنید. اما ‌مهم ترین نکته اینه که با روش مطالعه صحیح، درسنامه ها رو مطالعه کنید (مقاله روش مطالعه زیست شناسی رو از قسمت مقالات، رتبه های برتر مطالعه کنید).
برای تمام تست ها بعد از اینکه فکر کردید و به جواب رسیدید، سراغ پاسخ نامه برید و نکات رو یادداشت کنید. در این صورت منبعی که گفتم براتون مفید خواهد بود.
موفق باشید

0 0

شیرین

سلام
به نظر شما بعد از اینکه تستای خیلی سبز و زدیم کتاب میکرو طلایی گاج خوبه ؟ یا مستقیم بریم سراغ ایکیو
و اینکه میگن ای کیو مولفاش عوض شدن و دیگه مثل نظام قدیم خوب نیست نظر شما چیه ؟ و برای جمعبندی ازمونی شما چه کتابی رو پیشنهاد میدید ؟ فاگو آزمون یا موج آزمون یا فصل آزمون ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

1 0

مدير سيستم

سلام شیرین عزیز
بعد از کتاب خیلی سبز، بهتون کتاب زیست نشر الگو رو پیشنهاد می کنم. زمانی که کامل روی تست ها به تسلط رسیدید، IQ گاج برای جمع بندی مناسبه.
کتاب های آزمونی همگی مناسب هستند؛ با این حال موج آزمون منبع پیشنهادی ما برای جمع بندی زیست شناسی هست.
موفق باشید

0 0

امیر

ببخشید کدوم کتاب ما را با سوالات کنکور برای زیست اشنا می کنه البته منظورم کتاب برای دهم است

1 0

مدير سيستم

کتاب زیست شناسی خیلی سبز برای پایه دهم مناسبه و به شما کمک می کنه.
موفق باشید

0 0

یاس

سلام
من پایه یازدهم هستم و سال آینده کنکور دارم
توی این تابستون میخوام پایه دهم و یازدهم رو جمع بندی کنم اما زیست سال دهم رو خوب بلد نیستم و به دنبال یه کتاب پایه با درسنامه ی خوب هستم که هم بتونم درسنامش رو یاد بگیرم و تست هاش رو هم بزنم .
پیشنهاد شما برای من چه کتابی هست؟

2 0

مدير سيستم

سلام
وقتتون به خیر
کتاب زیست شناسی خیلی سبز می تونه بهتون کمک کنه.
اگه داوطلب کنکور ۱۴۰۰ هستید، حتما صفحه کنکور ۱۴۰۰ ما رو دنبال کنید (منوی سایت) تا از آخرین برنامه های دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ مطلع بشید.
موفق باشید

1 0

محی

سلام من خیلی سبز رو واسه یازدهم گرفتم و خیلی راضی بودم الان دلم میخواد واسه تابستون یه کتاب دیگه از دهم و یازدهم بزنم چی بهتره؟
و در همایشتون پرسش و پاسخ دارید؟

2 0

مدير سيستم

سلام
وقتتون به خیر
با توجه به اینکه از کتاب خیلی سبز استفاده کردید، الآن کتاب نشر الگو سه بعدی منبع مناسبی برای درس زیست شناسی برای شما هست.
نمی دونم منظورتون کدوم یکی از همایش های ما هست؛ ولی تو بیشتر همایش های آنلاین آقای میرصادقی پرسش و پاسخ صورت می گیره (البته بر اساس زمان بندی و مطالب ارائه شده، بخشی از همایش به این کار اختصاص داده میشه).
اما برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونید قبل از ثبت نام با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید.
با آرزوی موفقیت

0 0

علیرضا

سلام وقت بخیر..من دانشجوی پرستاری ترم اخر هستم و میخوام دوباره کنکور تجربی بدم؛پایم تو زیست خوب بود و درسهایی مثه فیزیولوژی هم کمک خوبی بهم کردن واسه درک بهتر زیست؛حالا دنبال یه منبع تست زیست با سطح تست قوی میگردم؛کامنتها رو خوندم خیلی روی خیلی سبز تاکید داشتید،دلیلش فقط برای درک اولیه ی مطالبه؟من تو این زمینه مشکلی ندارم!با این وجود پیشنهادتون چیه؟میخوام زیست نقطه قوتم باشه و درصد بالایی بزنم

1 0

مدير سيستم

سلام علیرضا جان
منابعی مثل کتاب نشر الگو و کتاب آی کیو گاج تست هایی با سطح بالاتری دارند و‌ کمک بیشتری به شما می کنند.
موفق باشید

0 0

امیر

سلام از نظر تست کدام کتاب قوی تر است

0 0

مدير سيستم

سلام امیر عزیز
بهترین منبع تست زیست برای تست های آموزشی و یادگیری ‌اولیه کتاب خیلی سبز هست و‌ بعد از این کتاب‌، کتاب تست نشر الگو منبع مناسبی برای زیست کنکور محسوب میشه. بعد از تسلط ‌کامل ‌روی‌ مطالب درس زیست شناسی و تسلط روی تست های کتاب هایی که گفتیم،‌ برای ‌تست های ترکیبی و سوالات کنکوری سخت تر کتاب IQ گاج رو پیشنهاد می کنیم بهتون.
امیدوارم موفق باشید

1 0

علی

ببخشید برای زیست پایه گاج منبع مناسبی هست به نظرتون?

1 0

مدير سيستم

سلام
درباره منابع زیست کنکور پایه برای شروع اول کتاب خیلی سبز رو بخونید و تست بزنید و زمانی که روش تسلط پیدا کردید، کتاب های نشرالگو و گاج منابع مناسبی هستند.
موفق باشید

0 0

مهدی

ببخشید کتاب آی کیو جدید گاج که تازه منتشر شده خوبه؟

1 0

مدير سيستم

سلام
برای درس زیست شناسی بهتره اول با کتاب خیلی سبز شروع کنید و تست هاش رو کامل بزنید و به تسلط برسید و بعد سراغ منابع سخت تر مثل نشر الگو برید. در آخر و زمانی که تو زیست به تسلط کافی رسیدید، برای جمع بندی به کتاب آی کیو گاج مراجعه کنید.
موفق باشید

0 0

موری خان

سلام تو این برهه زمانی برا درصد بالای 60 تحلیل سوالات سراسری 10 سال اخیر زیست داخل و خارج و موج ازمون میتونیم اکتفا کنیم؟

1 0

مدير سيستم

سلام
وقتتون به خیر
بله، کتاب موج آزمون در کنار زدن کنکور های تجربی چند سال اخیر خیلی می تونه کمکتون کنه
با آرزوی موفقیت

0 0

ثمین

سلام خسته نباشید من کتاب های سه بعدی زیست نشرالگو رو کامل زدم و الان دنبال یه کتاب بهتر میگردم که تست های سخت و تعداده پایینی داشته باشه و برای جمع بندی مناسب باشه ممنون میشم کمکم کنین

2 0

مدير سيستم

سلام
کتاب زیست IQ گاج می تونه بهتون کمک کنه درصد بهتری تو زیست شناسی به دست بیارید (بعد از زدن کتاب هایی مثل خیلی سبز و نشرالگو).
موفق باشید

0 0

مهري

سلام من ارشد پرتو دارن و دوباره ميخوام كنمور بدم و دركي از كتاب زيست ندارم يه كواب كمك اموزشي ميخوام كه هم درسنامه جامعي داشته باشه و تمام نكات رو گفته باشه هم تست داشته باشه براي هر فصل چ كتابي رو معرفي مبكنيد؟
ممنون ميشم جواب بديد

1 0

مدير سيستم

سلام
کتاب زیست خیلی سبز می تونه منبع خوبی براتون باشه.
موفق باشید

0 0

مدير سيستم

سلام
هنوز از سمت سازمان سنجش تغییری صورت نگرفته و زمان جدیدی اعلام نشده
موفق باشید

0 0

ال

من درسنامه خوبی برای کنکور دارم فقط دنبال کتاب تست برای زیست هستم، تست های قوی و سطح بالا،آیا کتاب نشرالگوزیست میتونه منبع مناسبی باشه؟لطفا جواب بدید

0 0

مدير سيستم

سلام
بله، کتاب های نشر الگو و IQ گاج (بعد از اینکه روی کتاب خیلی سبز به تسلط رسیدید) منابع خوبی برای زیست کنکور هستند.
موفق باشید

1 0

فاطمه

من کتاب زیست فقط برای تست زدن میخوام ، از چه کتابی میتونم استفاده کنم؟

0 1

مدير سيستم

سلام
زیست خیلی سبز کتاب مناسبی برای تست زنی در زیست شناسی هست.
موفق باشید

2 0

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.